Στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τόκιο κάνει πρεμιέρα η νέα ειδική έκδοση του Subaru WRX, όμως για να την αποκτήσεις θα χρειαστείς αρκετή τύχη.
Αρχικά διότι το νέο WRX S4 STI Sport έχει συλλεκτικό χαρακτήρα, καθώς η Subaru θα κατασκευάσει μόνο 500 αντίτυπα, ενώ όλα θα διατεθούν αποκλειστικά στην ιαπωνική αγορά.
Επίσης, ακόμα και αν κάποιος έχει την οικονομική άνεση να διαθέσει τα 6.237.000 γιέν Ιαπωνίας (δηλαδή 39.200 ευρώ) που απαιτούνται για την αγορά του νέου WRX S4 STI Sport, θα πρέπει να δει το όνομά του στην κλήρωση που θα πραγματοποιήσει η Subaru!
Επειδή λοιπόν εκτιμάται ότι η ζήτηση για το WRX S4 STI Sport θα είναι σημαντικά υψηλότερη από την προσφορά, η Subaru επέλεξε αυτό τον πρωτότυπο τρόπο για να διαθέσει τα 500 αντίτυπα στους υποψήφιους αγοραστές. Η κλήρωση για το νέο WRX S4 STI Sport θα διαρκέσει από 12 έως 28 Ιανουαρίου, ενώ τα ονόματα των νικητών θα ανακοινωθούν την 1η Φεβρουαρίου.
Πάμε τώρα να δούμε τα σπέσιαλ χαρακτηριστικά που υιοθετεί το νέο WRX S4 STI Sport. Η μπλε μεταλλική απόχρωση του αμαξώματος προέρχεται από την παλέτα του Levorg STI Sport, ενώ αντίθεση σχηματίζει το μαύρο χρώμα στους πλευρικούς καθρέπτες, στα μαρσπιέ των θυρών, στη διακριτική αεροτομή που ενσωματώνεται στο πορτμπαγκάζ, στον πίσω διαχύτη, στη μπροστινή ποδιά, στα λογότυπα, στην κεραία οροφής και στη μάσκα. Μαύρες είναι επίσης οι ζάντες της BBS, οι οποίες ντύνονται με ελαστικά Michelin Pilot Sport 5 διαστάσεων 245/35 R19.
Στο εσωτερικό τώρα συναντάμε δερμάτινο τιμόνι με ασημί ραφές, οι οποίες επεκτείνονται στο ταμπλό, στη βάση της κεντρικής κονσόλας, στο λεβιέ ταχυτήτων και στα Recaro καθίσματα που έχουν σουέτ επένδυση και κόκκινα λογότυπα STI κεντημένα στα προσκέφαλα. Η Subaru σημειώνει ότι το εσωτερικό είναι πλέον πιο ηχομονωμένο, χάρη στην προσθήκη επιπλέον υλικού απόσβεσης στο διαμέρισμα της ρεζέρβας.
Κάτω από το εμπρός καπό παραμένει ο τετρακύλινδρος turbo boxer κινητήρας των 2.4 λίτρων, απόδοσης 275 ίππων και 375 Nm ροπής, ο οποίος συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο CVT και σύστημα συμμετρικής τετρακίνησης. Για ενίσχυση της ακαμψίας και της σταθερότητας μπάρες θόλων έχουν τοποθετηθεί στο πίσω τμήμα και κάτω από το εμπρός καπό.