Η Subaru παρουσιάζει το Crosstrek με νέας γενιάς υβριδικό σύστημα, το οποίο χρησιμοποιεί τεχνογνωσία της Toyota.
Το νέο Crosstrek Hybrid έκανε πρεμιέρα στην ιδιαίτερη πατρίδα του, την Ιαπωνία, στην οποία θα λανσαριστεί τον ερχόμενο Δεκέμβριο. Το νέο υβριδικό σύστημα απαρτίζεται από ατμοσφαιρικό boxer κινητήρα 2.5 λίτρων, ο οποίος έχει αναπτυχθεί ειδικά για εξηλεκτρισμένα συστήματα κίνησης.
Subaru: Η δομή του υβριδικού συστήματος
Σύμφωνα με την Subaru παράγει 160 ίππους (5.600 σ.α.λ.) και 209 Nm ροπής (4.000-4.400 σ.α.λ.), ενώ το μεγαλύτερο ρεζερβουάρ καυσίμου έχει πλέον χωρητικότητα 63 λίτρων. Έτσι το νέο υβριδικό Crosstrek εξασφαλίζει τη μεγαλύτερη αυτονομία από οποιοδήποτε άλλο μοντέλο της Subaru, καθώς με ένα μόνο ανεφοδιασμό μπορεί να διανύσει πάνω από 1.000 χλμ. Σημειώνεται ακόμα ότι η κατανάλωση καυσίμου έχει μειωθεί κατά 20%.
Το «παρών» δίνουν και δυο ηλεκτρικά μοτέρ, αμφότερα μπροστά τοποθετημένα, με το ένα να παράγει 120 ίππους και 270 Nm ροπής έχοντας ως αποστολή να κινεί τους τροχούς και το άλλο έχει ρόλο γεννήτριας. Τοποθετημένη κάτω από το δάπεδο του χώρου αποσκευών βρίσκεται μια μικρή μπαταρία ιόντων λιθίου, χωρητικότητας 1,1 kWh, ενώ η Subaru αναφέρει ότι το υβριδικό Crosstrek κάτω από ορισμένες συνθήκες θα μπορεί να κινείται αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια σε μικρές αποστάσεις και με χαμηλές ταχύτητες.
Το εν λόγω υβριδικό σύστημα του Crosstrek θα μεταλαμπαδευτεί και στο Forester. Το νέο υβριδικό Crosstrek θα προσφέρεται σε δυο εξοπλιστικές εκδόσεις, με την εισαγωγική να περιλαμβάνει 18αρες ζάντες, δερμάτινο τιμόνι, μαύρη επένδυση στο εσωτερικό και οθόνη πολλαπλών πληροφοριών 4,2 ιντσών.
Η κορυφαία έκδοση EX θα προσφέρει επιπλέον ψηφιακό πίνακα οργάνων με οθόνη 12,3 ιντσών, πλοήγηση GPS, σύστημα EyeSight που διαθέτει Active Lane Change Assist και Traffic Jam Assist. Τέλος, να αναφέρουμε ότι μέσα στο πορτμπαγκάζ υπάρχει θύρα παροχής 1.500 Watt για ηλεκτρικές συσκευές.