Ταυτόχρονα με της μικρής έκτασης σχεδιαστικής ανανέωσης του Ignis, η Suzuki πέρασε και στην υβριδική τεχνολογία.
Ετσι το Ignis εξοπλίζεται με ηλεκτρογεννήτρια που έχει σαν στόχο τη μείωση της βενζίνης (δείτε και τα video τα οποία ετοιμάσαμε με θέμα την κατανάλωση).
Η ηλεκτρογεννήτρια συνδυάζεται με ατμοσφαιρικό κινητήρα 1.200 κ.εκ. απόδοσης 83 ίππων που συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο 5 σχέσεων μεταδίδοντας την κίνηση σε όλους τους τροχούς.
AllGrip Auto ονομάζεται το σύστημα και μέσω συνεκτικού συμπλέκτη μόλις οι μπροστινοί τροχοί αρχίζουν να ολισθαίνουν χάνοντας την πρόσφυση, τότε αυτόματα ροπή μεταφέρει τη ροπή και στους πίσω τροχούς.
Λόγω της 4κίνησης η πίσω ανάρτηση φέρει διάταξη τριών συνδέσμων ενώ στην καθαρά προσθιοκίνητη έκδοση φέρει ημιάκαμπτο άξονα.
Ο κινητήρα είναι σύγχρονος στην κατασκευή αλλά στις χαμηλές στροφές δεν είναι ιδιαίτερα πρόθυμος, που σημαίνει ότι ο οδηγός πρέπει να καταφεύγει στον επιλογέα με τον ξερό σε αίσθηση επιλογέα. Στις μεσαίες και ψηλές στροφές «εργάζεται» καλύτερα.
Το τιμόνι ελαφρύ θα ενθουσιάσει τις φίλες μας τις σοφερίνες.
Η ανάρτηση είναι μαλακή που σε συνδυασμό με τα 1.605 χλστ. του ύψους του αμαξώματος και τα 180 χλστ. απόσταση από το έδαφος, οι κλίσεις στις στροφές είναι έντονες (3.700 χλστ. το μήκος/ 1.690 χλστ. το πλάτος, με 227 χώρο αποσκευών με σταθερό πίσω κάθισμα και 204 με συρόμενο) με την 4κίνηση να έχει σημαντικό ρόλο στην οδική συμπεριφορά καθώς προλαβαίνει καταστάσεις κατά τη φλύαρη οδήγηση
Η απόσταση όμως από το έδαφος είναι το «κλειδί» στις εκτός δρόμου αναζητήσεις, καθώς η έλλειψη προβόλων και η ύπαρξη της 4κίνησης, μπορούν να σε οδηγήσουν εκεί στο βάθος που έχει εστιάσει το μάτι σου.
Να αναφέρουμε όμως και τις σχεδιαστικές επεμβάσεις που δέχτηκε το μικρό ιαπωνικό SUV, με το ξεχωριστό ύφος. Φέρει λοιπόν επανασχεδιασμένους προφυλακτήρες (μπροστά/πίσω) μάσκα και πίσω φώτα.
Στο εσωτερικό τα πλαστικά είναι σκληρά, αλλά από πλευράς σχεδίασης η εικόνα στο εσωτερικό είναι ευχάριστη στο μάτι.
Στο κέντρο βρίσκεται η οθόνη 7 ιντσών ενώ ο πίνακας οργάνων φέρει και μια σειρά ενδείξεων που εμφανίζονται μέσω του μπουτόν το οποίο βρίσκεται στο τιμόνι.
Στο θέμα των χώρων όλα εξαρτώνται από τις σωματικές διαστάσεις κυρίως οδηγού/συνοδηγού
Σχήμα, 4κίνηση, ευέλικτο εντός των τειχών για ένα μοντέλο το οποίο λόγω της 4κίνησης «παίζει» μόνο του, έχοντας για αντίπαλο το Fiat Panda 4X4, που όμως είναι μεγαλύτερο σε χώρους.
Όσο για την κατανάλωση δείτε το video που ακολουθεί.
Να προσθέσουμε ότι η τελική ταχύτητα ανέρχεται στα 165 χλμ./ώρα, ο χρόνος της επιτάχυνσης 0-100 σε 12.8 δευτ. ενώ οι εκπομπές ρύπων βρίσκονται στα 95 C02.
Oι τιμές ξεκινούν από τα 14.780 ευρώ.
Πατήστε εδώ για περισσότερες εικόνες.