Το Suzuki Swift Concept στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τόκιο (Japan Mobility Show 2023) παρότι εμφανίζεται σε πρωτότυπη μορφή, σίγουρα απέχει ελάχιστα από το μοντέλο παραγωγής.
Το ανανεωμένο Swift αναμένεται εντός του 2024 και η ιαπωνική εταιρεία μας δίνει μια σαφέστατη εικόνα για τις αλλαγές που έχουν πραγματοποιηθεί. Ξεκινώντας από τις διαστάσεις, δεν υπάρχουν σημαντικές αυξομειώσεις, με το επερχόμενο Swift να έχει μήκος 3.860 χλστ., πλάτος 1.695 χλστ., ύψος 1.500 χλστ. και μεταξόνιο 2.450 χλστ., ενώ θα παραμείνει δομημένο στην πλατφόρμα Heartect της Suzuki.
Σχεδιαστικά τώρα, το Swift Concept ακολουθεί την εξελικτική οδό, καθώς η σιλουέτα του παραμένει σε μεγάλο βαθμό ίδια, αλλά με ορισμένα χαρακτηριστικά που προσδίδουν δυναμισμό. Στο εμπρός τμήμα παρατηρούμε την ελαφρώς μικρότερη μάσκα με κυψελοειδές μαύρο πλέγμα, το λογότυπο της Suzuki που έχει τοποθετηθεί λίγο χαμηλότερα και τα φωτιστικά σώματα να έχουν νέο εσωτερικό Led μοτίβο, σχήματος ανάποδου “L”.
Νέας σχεδίασης είναι οι ζάντες με διαμαντένιο φινίρισμα και στην παλέτα του αμαξώματος προστέθηκε η συγκεκριμένη μπλε απόχρωση, η οποία σχηματίζει διχρωμία με τη μαύρη οροφή. Επίσης οι πίσω χειρολαβές των θυρών είναι πλέον συμβατικές και όχι «κρυφές» στο πάνω τμήμα της πόρτας. Τα πίσω φωτιστικά σώματα έχουν σκουρόχρωμο φόντο και εσωτερικό Led μοτίβο σχήματος “C”, ενώ χαμηλότερα ο προφυλακτήρας αποκτά μαύρο χρώμα.
Περνώντας στο εσωτερικό του Swift Concept το σκηνικό παραμένει γνώριμο, ενώ έχει προστεθεί λευκό διακοσμητικό υλικό στο ταμπλό και στα πάνελ των εμπρός θυρών. Στην κορυφή της κεντρικής κονσόλας, που είναι ελαφρώς στραμμένη προς τον οδηγό, υπάρχει μια λεπτή οθόνη αφής για το σύστημα πολυμέσων. Ο πίνακας οργάνων παραμένει αναλογικός με μια μικρή οθόνη πολλαπλών ενδείξεων στο κέντρο του.
H Suzuki δηλώνει ότι το ανανεωμένο Swift θα χρησιμοποιεί έναν κινητήρα υψηλής απόδοσης που επιτυγχάνει ισορροπία επιδόσεων και κατανάλωσης καυσίμου. Εκτιμάται ότι θα συνδυάζεται με ήπιο υβριδικό σύστημα και αυτόματο κιβώτιο CVT. Τέλος, η λίστα με τα συστήματα ασφαλείας θα περιλαμβάνει τα “Dual Sensor Brake Support II”, “Adaptive High Beam System” και “Driver Monitoring System”.