Γιατί το Suzuki Jimny δεν θα είναι ποτέ ηλεκτρικό; Tην απάντηση έδωσε ο πρόεδρος της Suzuki, Toshihiro Suzuki, σύμφωνα με τον οποίο το βάρος της μπαταρίας και των ηλεκτροκινητήρων θα «κατέστρεφε» ένα από τα βασικά χαρακτηριστικά του Jimny, δηλαδή το βάρος του και την ευελιξία του.
Η εντύπωση, λοιπόν, είναι ότι μέχρι να το επιτρέψει η τεχνολογική πρόοδος, το Suzuki Jimny θα κινείται μόνο με κινητήρες εσωτερικής καύσης.
Πρέπει να πούμε ότι αυτές οι δηλώσεις έρχονται σε ανοιχτή αντίθεση με ό,τι είχε ανακοινωθεί το 2023, όταν στην παρουσίαση του οδικού της χάρτη η Suzuki είχε σαφώς συμπεριλάβει μια εικόνα ενός ηλεκτρικού οχήματος εκτός δρόμου με την αδιαμφισβήτητη εμφάνιση του Jimny.
Εκτός από την ηλεκτρική έκδοση, η Suzuki έχει επίσης αποκλείσει τα σχέδια για ένα υβριδικό Jimny, ανεξάρτητα από τον βαθμό εξηλεκτρισμού (ήπιο υβριδικό, πλήρως υβριδικό ή plug-in).
Δεν προβλέπονται λοιπόν στον ορίζοντα τεχνικές επεμβάσεις, για το όχημα εκτός δρόμου, το οποίο θα συνεχίσει να πωλείται στην Ευρώπη ως διθέσιο ελαφρύ επαγγελματικό όχημα, λόγω των κανονισμών εκπομπών ρύπων.
Suzuki: Το Jimny πιστό στον εαυτόν του και όχι ηλεκτρικό
Παράλληλα, ο νούμερο Ένα της ιαπωνικής μάρκας τόνισε ότι το Jimny θα πρέπει να παραμείνει «πιστό στον εαυτό του» και στο εγγύς μέλλον θα μπορούσε να κινείται με συνθετικά καύσιμα ή βιοκαύσιμα, αλλά σε κάθε περίπτωση δεν θα εγκαταλείψει τον κινητήρα εσωτερικής καύσης.
Η Suzuki πάντως παρουσίασε πριν λίγες εβδομάδες το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της, το eVitara.
Πρόκειται για ένα σημαντικό βήμα για την ιαπωνική μάρκα, η οποία θα λανσάρει και άλλα μοντέλα με μπαταρία τα επόμενα χρόνια.
Μεταξύ αυτών, όμως, δεν θα υπάρχει το Jimny, το οποίο ήταν πάντα ένα από τα πιο εμβληματικά Suzuki σε όλη τη γκάμα.
Μια επιλογή που έχουν ήδη γίνει από τους ηγέτες της ιαπωνικής φίρμας, οι οποίοι -τουλάχιστον προς το παρόν- δεν θέλουν να αλλάξουν το πνεύμα του μικρού οχήματος εκτός δρόμου.