Το S-Cross των φωτογραφιών κρύβει κάτω από το καπό τον κινητήρα BoosterJet βενζίνης 1.4 λίτρων, ο οποίος αποδίδει 140 ίππους και 220 Nm ροπής. Το μοτέρ αυτό συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο έξι σχέσεων, το οποίο κάνει την καθημερινή κίνηση στην πόλη πολύ πιο ξεκούραστη.
Ατού της πρότασης των Ιαπώνων είναι οι διαθέσιμοι χώροι. Ύψος, πλάτος, αλλά και χώρος για τα γόνατα των πίσω, κρίνονται παραπάνω από επαρκή. Το ίδιο ισχύει και για το πορτ-παγκάζ. Η χωρητικότητα φτάνει τα 440 λίτρα (αυξάνεται στα 1269 ρίχνοντας τις πλάτες των πίσω καθισμάτων), ενώ σημαντικό ρόλο στην εύκολη εκμετάλλευσή του παίζει και το σχήμα, το οποίο είναι απόλυτα τετράγωνο. Το στοιχείο που δε μας άρεσε, είναι ότι κάτω από το πάτωμα του χώρου αποσκευών συναντάμε κιτ επισκευής ελαστικών και όχι ρεζέρβα.
Το SX4 S-Cross προσφέρει τους ανωτέρω χώρους, έχοντας τις εξής εξωτερικές διαστάσεις. Πιο συγκεκριμένα, το μήκος φτάνει τα 4.300 χλστ., το πλάτος τα 1.785 χλστ. και το ύψος τα 1.585 χλστ. Επιπλέον, το μεταξόνιο αγγίζει τα 2.600 χλστ., ενώ η απόσταση από το έδαφος είναι 180 χλστ.
Επιστρέφοντας στην καμπίνα, η εργονομία είναι ένας τομέας που η πρόταση της Suzuki τα καταφέρνει καλά. Όλοι οι διακόπτες βρίσκονται στις θέσεις που περιμένεις να τους βρεις, ενώ οι θήκες για μικροαντικείμενα δε θα λείψουν. Την εικόνα συμπληρώνει η οθόνη αφής 7 ιντσών για το infotainment, το οποίο έχει απλό κι εύκολο μενού. Ο επιβάτης θα συναντήσει μαλακά αλλά και σκληρά πλαστικά. Σε κάθε περίπτωση, η συναρμογή είναι καλή, ενώ δεν παρατηρήσαμε τριγμούς.
Στον τομέα των επιδόσεων, το δικίνητο SX4 S-Cross με το αυτόματο κιβώτιο χρειάζεται 9.5 δευτερόλεπτα για το 0-100 χλμ./ώρα, με την τελική ταχύτητα να φτάνει τα 200 χλμ./ώρα. Σε ό,τι αφορά τη μικτή κατανάλωση στην περίπτωσή μας ο υπολογιστής ταξιδίου έδειξε 8.1 λίτρα/100 χλμ. με C02 150 γρ./χλμ. σύμφωνα με το πρωτόκολλο WLTP.
Όσον αφορά τη συμπεριφορά στο δρόμο, το ιαπωνικό crossover προσφέρει καλά επίπεδα άνεσης. Η ανάρτηση προσπαθεί να ισορροπήσει ανάμεσα σε δύο κόσμους. Από τη μία είναι η εξάλειψη των διαφόρων κακοτεχνιών του οδοστρώματος και από την άλλη ο περιορισμός των κλίσεων στις στροφές. Το τελικό αποτέλεσμα ικανοποιεί, χωρίς να υστερεί σημαντικά σε κάποιον από τους δύο ρόλους της.
Αυτό που θα θέλαμε να είναι διαφορετικό είναι η λειτουργία του κιβωτίου καθώς παρουσιάζει υστέρηση. Για τις στιγμές που αποζητάτε την άμεση αλλαγή σχέσης, μετακινήστε τον επιλογέα στη θέση Μ (Manual, δηλαδή χειροκίνητο) και να δίνετε τις απαραίτητες εντολές με τα paddles που υπάρχουν στο τιμόνι.
Συνολικά, το Suzuki SX4 S-Cross είναι ένα αυτοκίνητο που χωρίς να υπερβάλει σε κάποιον τομέα, μπορεί να αποτελέσει μία πρόταση που πρέπει να εξετάσει όποιος κινηθεί για την αγορά ενός crossover.
Η τιμή της έκδοσης με το αυτόματο κιβώτιο και τον κινητήρα 1.4 λίτρων ξεκινάει από τις 22.250 ευρώ, ενώ για τους πιο περιπετειώδεις υπάρχει η επιλογή τετρακίνησης, με την τιμή να ανεβαίνει στις 26.390 ευρώ.
Για περισσότερες φωτογραφίες πατήστε εδώ.