Δεν χρειάζονται ιδιαίτερες συστάσεις για το δημοφιλέστερο μοντέλο της Suzuki στη χώρα μας. Το Vitara αποτελεί μία σταθερή αξία για τους φίλους των SUV και πλέον έρχεται με ήπια υβριδικό σύνολο να δώσει ένα πληρέστερο αλλά και πιο value for money πακέτο.
Με 1.400άρη κινητήρα βενζίνης, 48βολτο ηλεκτρικό κύκλωμα και 129 ίππους, καίει 7.2λτ./100χλμ. πατάει άνετα χώμα (ακόμα και δικίνητο) ενώ έχει χώρους για όλα!
Φυσικά το Vitara είναι αναγνωρίσιμο από μακριά. Θέλετε λόγω μεγέθους, λόγω της γρίλιας της εταιρίας ή λόγω της γνωστής σχεδιαστικής φιλοσοφίας του; Όποιος και να είναι ο λόγος είναι ένα μοντέλο που ξεχωρίζει χωρίς να προκαλεί, και ειλικρινά αυτό είναι ένα σπάνιο ταλέντο. Όμορφη και η διχρωμία με κόκκινο – μαύρο που δίνει και σπορ αύρα αλλά και κομψότητα στο σύνολο, πάντα με ράγες οροφής για adventure προσθήκες.
Στο εσωτερικό η αναβάθμιση της ποιότητα είναι αρκετά έκδηλη. Πιο συγκεκριμένα έχουν χρησιμοποιηθεί μαλακά πλαστικά στο μεγαλύτερο μέρος του ταμπλό ενώ σε καθίσματα και θύρες υπάρχουν μέχρι και επενδύσεις από suede. Η μαγεία του Vitara είναι πως καταφέρνει να διατηρήσει ένα πιο πατροπαράδοτο προφίλ αυτοκινήτου, έχοντας όμως όλες τις τελευταίες τεχνολογίες άνεσης και ασφάλειας. Ο οδηγός δεν θα πήξει από μπουτόν και κουμπιά αφής, θα μπορεί να χαρεί όμως τόσο την οθόνη του καντράν όσο και την 7άρα οθόνη αφής στο κέντρο, που αποτελεί κέντρο όλων των λειτουργιών.
Η GLX έκδοση έχει υπερπλούσιο εξοπλισμό και τιμή στα 22.640 ευρώ
Το μοντέλο των φωτογραφιών αποτελεί την πλούσια έκδοση GLX η οποία διαθέτει εξαιρετική σουίτα συστημάτων ασφαλείας και άνεσης. Πιο συγκεκριμένα και μεταξύ άλλων φέρει κάμερα οπισθοπορείας, θερμαινόμενα καθίσματα, λειτουργία ειδοποίησης νεκρού σημείου στο καθρέφτη, προειδοποίηση αλλαγής λωρίδας, αυτόματο φρενάρισμα και cruise control.
Παραμένει πάντα όμως ένα οικογενειακό SUV παρέχοντας πολύ καλούς χώρους για όλα τα μέλη. Οι πίσω επιβάτες μπορούν να απλωθούν ενώ ο χώρος αποσκευών στα 375 λτ. με πολύ καλό σχήμα, μετατρέπει τη μεταφορά μεγάλων αντικειμένων εύκολη υπόθεση. Και εδώ όμως συναντάμε κιτ επισκευής και όχι ρεζέρβα, όπως επιτάσσει η εποχή.
Ποιο είναι το εμβόλιο για το χάος της πόλης; Το Suzuki Ignis Hybrid CVT!
Υβριδικό σύνολο που κρατάει χαμηλά την κατανάλωση και έχει έξτρα ροπή
Το Vitara χρησιμοποιεί το ίδιο υβριδικό σύνολο με το μικρότερο αδερφάκι του Suzuki SX4 S-Cross. Αυτό μεταφράζεται στον 1.400άρη Boosterjet και στο 48βολτο σύστημα που δίνει και έξτρα ισχύ αλλά και ροπή, παρέχοντας συνολική ιπποδύναμη στους 129 ίππους και 235 Nm ροπής. Η επιτάχυνση έρχεται και ομαλά και γρήγορα με το 0-100 να απαιτεί 9.5 δευτ. και την τελική να φτάνει τα 190χλμ./ώρα την ώρα που το κιβώτιο είναι 6άρι χειροκίνητο (με αρκετά κοντές σχέσεις) διατηρώντας την κατανάλωση στα πολύ καλά 7.2 λτ./100χλμ.
Ένα δικίνητο που τα βάζει με 4κίνητα: Το Vitara θέλει να λερωθεί είτε δικίνητο είτε τετρακίνητο. Το μοντέλο της δοκιμής παρέχει τη κίνηση αποκλειστικά στους εμπρός τροχούς, όμως τα 185χλστ. από το έδαφος και η βοηθητική ροπή από το υβριδικό σύνολο, ξεκλειδώνουν αρκετά χωμάτινα μονοπάτια. Παράλληλα σε καθημερινές μετακινήσεις δεν θα διαταράξει την καμπίνα καμία λακκούβα, καθώς περισσότερο θόρυβο θα ακούσετε από τον αέρα σε αυτοκινητόδρομο με πολλά χιλιόμετρα κίνησης. Οι αντιδράσεις του είναι απόλυτα ομαλές και δεν περνάει άγχος ή τρέμουλο στα χέρια του οδηγού ακόμα και υπό συνθήκες πίεσης. Φυσικά για την απόλυτη πρόσφυση και το ξεκλείδωμα όλων των τερέν υπάρχει και η AllGrip έκδοση με την τετρακίνηση να δίνει το κάτι παραπάνω.
Εν κατακλείδι
Τίμιο, value for money και με μεγάλη ιστορία. Η υβριδική έκδοση του Vitara δίνει ένα ακόμα πιο πολυτάλαντο αλλά οικονομικό σύνολο που σίγουρα αξίζει τα λεφτά του. Ένα πατροπαράδοτο SUV με μοντέρνες πινελιές!