Περισσότεροι από 60 οδηγοί/ συνοδηγοί αγώνων–μέλη του σωματείου ΑΣΜΑ- συναντήθηκαν για να συζητήσουν το «αύριο» των αγώνων, ύστερα από τα προβλήματα που έχουν προκύψει σύμφωνα με του νέους κανονισμούς τους οποίου εξέδωσε η ΟΜΑΕ-ΕΠΑ.
Η συζήτηση ξεκίνησε με την ανάγνωση μιας επιστολής που την έχουν υπογράψει 36 αγωνιζόμενοι μέλη του σωματείου, οι οποίοι μέσω της επιστολής εξέφρασαν τη δυσαρέσκειά τους προς το σωματείο ΑΣΜΑ, σε ο,τι έχει να κάνει με τη θέση του σωματείου προς την ΟΜΑΕ-ΕΠΑ, όπου πρόεδρος είναι η κυρία Κατερίνα Χαλιβελάκη.
Το κύριο μενού της συζήτησης ήταν οι νέοι κανονισμοί που πριν από λίγο διάστημα ανακοίνωσε η ΟΜΑΕ-ΕΠΑ (τεράστιο λάθος να ανακοινώνονται νέοι ή αλλαγή στους κανονισμούς χωρίς να υπάρχει βάθος χρόνου) και αφορούν κυρίως τα αυτοκίνητα της κατηγορίας «Ε» και οι “κουβέρτες”.
Οι «κουβέρτες», ένα θερμαινόμενο κάλυμμα που τοποθετείται σε κάθε τροχό ώστε το ελαστικό να έρθει στην ιδανική θερμοκρασία πριν ο οδηγός ξεκινήσει την προσπάθειά του, αλλά και το πόσο λάθος είναι η νέα διαδικασία-εφαρμογή- που προβλέπεται από το φετινό πρωτάθλημα αναβάσεων και έχει να κάνει με το «ζέσταμα» των ελαστικών πριν την εκκίνηση. Το οποίο μόνο ασφαλές δεν είναι όπως υποστήριξαν οι παρευρισκόμενοι-αγωνιζόμενοι, πέρα ότι δεν υπάρχει και επαρκής χώρος για τη νέα αυτή «ιδέα» σε πολλές από τις αναβάσεις του πρωταθλήματος.
Η συνάντηση κράτησε αρκετές ώρες, ειπώθηκαν απόψεις και το συμπέρασμα που προέκυψε ήταν το εξής.
Η ΟΜΑΕ-ΕΠΑ να πάρει πίσω όλους τους νέους κανονισμούς και τις αλλαγές που τίθενται σε ισχύ από το 2022 και οι αγώνες να ξεκινήσουν με βάση αυτά που ίσχυαν το 2021.
Αποχή
Να θυμίσουμε ότι οι αγώνες βρίσκονται σε «ύπνωση» καθώς υπάρχει έγγραφη διαμαρτυρία με περισσότερους από 400 οδηγούς/συνοδηγούς έναντια στους κανονισμούς του 2022, που έχει σαν αποτέλεσμα, ο ένας μετά τον άλλον αγώνα να αναβάλλεται ή να ματαιώνεται.
Χωρίς αγώνες το μέλλον της ΟΜΑΕ είναι αμφίβολο, όπως και των σωματείων, αν και μερικά σωματεία μπορούν να αντέξουν εάν το ταμείο είναι «γερό». Εάν δεν υπάρχει ο τζίρος από τα παράβολα των συμμετοχών, από την έκδοση των αγωνιστικών αδειών και των αγωνιστικών πινακίδων, κάτι που είναι στο χέρι-αποκλειστικά-των αγωνιζομένων, καθώς «αυτοί» πληρώνουν για να τρέξουν, το «αύριο» δείχνει να είναι πιο θολό από ποτέ.
Οι αγωνιζόμενοι δείχνουν αποφασισμένοι να φτάσουν στα άκρα με την αποχή τους, όπου συντονίζονται μέσω 5μελούς επιτροπής.
Σημαντικό σημείο στην όλη εξέλιξη των γεγονότων είναι οι πρωταθληματικοί αγώνες, όπου σύμφωνα με το ημερολόγιο 2-3 Απριλίου είναι προγραμματισμένο το Ολυμπιακό ράλι στον Πύργο, πρώτος αγώνας του πανελληνίου πρωταθλήματος, και οι δύο αναβάσεις για το πρωτάθλημα, 9-10 Απριλίου στον Ομαλό Κρήτης και 7-8 Μαίου στη Ριτσώνα.