H αντίστροφη μέτρηση για το 2021 έχει πλέον ξεκινήσει, καθώς λίγες μέρες μας χωρίζουν από το 2022.
Αναμφισβήτητα η χρονιά που φεύγει ήταν γεμάτη προκλήσεις και εμπόδια για τις αυτοκινητοβιομηχανίες, καθώς η πανδημία με τη νέα άνοδο των κρουσμάτων και τους περιορισμούς μετακινήσεων, οδήγησε σε ματαίωση Διεθνή Σαλόνια Αυτοκινήτου, έφερε για τα καλά στη ζωή μας τις διαδικτυακές παρουσίασης νέων μοντέλων (αλλιώς είναι να ταξιδεύεις σε κάποια χώρα όπου βλέπεις από κοντά και οδηγείς το αυτοκίνητο), ενώ φυσικά υπήρξε αρνητικό αντίκτυπο στις πωλήσεις, το οποίο θα αποκρυσταλλωθεί πλήρως στην αυγή του 2022.
Παράλληλα η παγκόσμια έλλειψη ημιαγωγών (μικροτσίπ) εξακολουθεί να ταλανίζει τις αυτοκινητοβιομηχανίες δημιουργώντας τεράστια προβλήματα στην παραγωγή και σημαντικές καθυστερήσεις στις παραδόσεις.
Παρά τις παραπάνω αντίξοες συνθήκες στο γκαράζ του motori.gr υπήρχε αυξημένη «κίνηση» και το 2021. Πάμε λοιπόν να θυμηθούμε τα σημαντικότερα νέα μοντέλα που οδηγήσαμε την «ταραγμένη» αυτή χρονιά.
Όπως προστάζει το ρεύμα της εποχής θα ξεκινήσουμε από τα αμιγώς ηλεκτροκίνητα μοντέλα, τα οποία φέτος ήταν πιο πολλά από κάθε άλλη χρονιά, καθώς η εναλλακτική αυτή μορφή ενέργειας αποτελεί το παρόν και το μέλλον της αυτοκίνησης.
Στην πρίζα του motori.gr φόρτισε το Mazda MX-30, το Honda e, το Fiat 500e Cabrio, το Kia e-Niro, το Opel Mokka-e, το Kia e-Soul, η Mercedes EQC, το Skoda Enyaq iV, το Tesla Model 3, το Peugeot e-208, το Volkswagen ID.4, το ανανεωμένο Hyundai Kona Electric, το Citroen e-C4 C-Cross, η Mercedes EQA και το Dacia Spring το οποίο κατέκτησε τον επίζηλο τίτλο ““Best by Car of Europe 2022” από τον ανεξάρτητο ευρωπαϊκό δημοσιογραφικό οργανισμό AutoBest.
Ωραία όμως η ηρεμία, οι μηδενικές εκπομπές ρύπων και η αθόρυβη λειτουργία που σου προσφέρουν τα ηλεκτρικά μοντέλα, όμως κακά τα ψέματα οι παλμοί μας ανέβηκαν με τις ισχυρές επιδόσεις των Ford Puma ST, Mercedes AMG A 45 S 4 Matic+, Volkswagen T-Roc R, Cupra Formentor 2.0 TSI DSG 4Drive, Toyota GR Yaris, Alfa Romeo Veloce Ti Q4, Mercedes A 35 Sedan AMG 4Matic, Volkswagen Golf GTD και GTI, αλλά και στο ραντεβού μας στην πίστα των Μεγάρων με τα Hyundai i30 Ν, i20 Ν και Kona N.
Ειδική μνεία αξίζει στο νέο Hyundai Τucson, το οποίο κατέκτησε τον τίτλο «Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2022» για την Ελλάδα, στο ανανεωμένο Citroen C3 Aircross, στο Hyundai Bayon, στο φρεσκαρισμένο Volkswagen Polo, στο Toyota Yaris Cross, στο Renault Arkana, στα επικαιροποιημένα Seat Ibiza και Arona, στο νέο Nissan Qashqai, στο Dacia Sandero, στο plug-in υβριδικό Ford Kuga, στo Citroen C4 C-Cross και στο αναβαθμισμένο Opel Crossland.
Το 2022 η επέλαση των νέων μοντέλων αναμένεται να συνεχιστεί και εμείς υποσχόμαστε να τους ανοίξουμε την αγκαλιά μας.