H πανδημία του Covid-19 αύξησε σε μεγάλο βαθμό το πόσο χρησιμοποιούμε τα υγρά απολυμαντικά για τα χέρια.
Στην Ιταλία για παράδειγμα τα υγρά απολυμαντικά χεριών σημείωσαν 18 φορές περισσότερες πωλήσεις εβδομαδιαίως.
Μπορεί λοιπόν η αυξημένη χρήση τους να κρατάει καθαρά τα χέρια μας, ωστόσο εγκυμονεί κινδύνους για τα εσωτερικά τμήματα του αυτοκινήτου μας. Σύμφωνα με τη Ford χημικές ουσίες, όπως η αιθανόλη, που περιέχεται στα υγρά απολυμαντικά χεριών μπορεί να προκαλέσει πρόωρη φθορά στις πλαστικές επιφάνειες εντός του αυτοκινήτου.
Και 1.000άρι και αυτόματο και υβριδικό το Ford Puma
Η εταιρεία με το μπλε οβάλ έμβλημα όμως τονίζει ότι έχει προβλέψει καιρό πριν, ώστε η χημική σύσταση των προστατευτικών επιχρισμάτων στα υλικά εντός των οχημάτων της, να είναι ανθεκτική στα υγρά απολυμαντικά χεριών.
Η Ford υποβάλει τα υλικά της σε σκληρές δοκιμές με ακραίες θερμοκρασίες που κυμαίνονται από +74 έως-30 βαθμούς Κελσίου. Μια άλλη δοκιμή είναι η προσομοίωση τους σε εκτεταμένη έκθεση τους στον ήλιο, με τα υλικά να «βομβαρδίζονται» με υπεριώδες φως για 1.152 ώρες, που ισοδυναμεί με 48 ημέρες.
Παράλληλα η Ford τονίζει ότι ακόμα και το πιο αθώο φαινομενικό προϊόν μπορεί να προκαλέσει προβλήματα στα υλικά όταν έρχονται τακτικά σε επαφή μαζί του, συμπεριλαμβανομένων των αντηλιακών και των εντομοαπωθητικών.
Να θυμάστε ότι όταν θέλετε να απολυμάνετε με προϊόντα το εσωτερικό του αυτοκινήτου σας πρέπει να αποφεύγετε αυτά που περιέχουν λευκαντικό, οξυζενέ και αμμωνία.
Προτιμήστε ένα απλό οικιακό απολυμαντικό, ενώ θα πρέπει να καθαρίζετε σχολαστικά επιφάνειες που αγγίζετε συχνότερα όπως το τιμόνι, τις χειρολαβές, το λεβιέ ταχυτήτων, τα κουμπιά, την οθόνη αφής και τα χειριστήρια ρύθμισης του καθίσματος. Μη ξεχνάτε και τη ζώνη ασφαλείας, η οποία όταν τη φοράτε είναι σε τέτοιο ύψος που δέχεται τα σταγονίδια από το βήχα και το φτέρνισμα.