Ακριβώς στο Θόλο στο Ίδρυμα Πολιτισμού Σταύρος Νιάρχος η ΒΜW Ελλάς έφερε το ρεύμα αποκαλύπτοντας τα i4 και iX, δύο νέα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
Το ένα προπαραγωγής το Ι4 και το άλλο το SUV, το IX που είναι διαθέσιμο στην Ελληνική αγορά.
H όλη παρουσίαση ήταν ιδιαίτερα ενημερωτική, αλλά και αποκαλυπτική για το μέλλον της BMW, που δεν έχει αρχίσει τη φιλοσοφία και τις τοποθετήσεις ότι το μέλλον είναι μόνο ηλεκτρικό κ. ά.
Κάτι που αναστατώνουν το αγοραστικό κοινό, καθώς όπως και να το κάνουμε τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι ακριβά για να τα αποκτήσεις, που σημειωτέο δεν υπόκεινται σε τέλη ταξινομήσεις, όπως τα ηλεκτρικά, που σημαίνει ότι δεν μπορεί να γίνονται συγκρίσεις μεταξύ ενός ηλεκτρικού μοντέλου και ενός αντιστοίχου με θερμικούς κινητήρες.
Και επιπλέον πέρα από την τιμή αγοράς ένα άλλο αγκάθι είναι η αυτονομία.
Που σημαίνει ότι στην πρώτη αυτή φάση της ηλεκτροκίνησης και μέχρι η αυτονομία να περάσει σε άλλα στάδια, μήπως τα ηλεκτρικά είναι αποκλειστικά για την πόλη.
Είναι όμως οι τιμές τέτοιες ώστε οι καταναλωτές να αποκτήσουν ένα ακριβό αυτοκίνητο για μετακινήσεις με κύριο λόγο εντός των τειχών.
Φυσικά υπάρχουν εξαιρέσεις με κάπως πιο προσιτά ηλεκτρικά αυτοκίνητα, να δούμε τι θα «φέρουν» οι επόμενες ημέρες…
Πάντως η Mini από το 2030 όλα τα μοντέλα της θα είναι ηλεκτρικά. Αυτή είναι η επίσημη τοποθέτηση της εταιρίας.
Και πάμε τώρα στα δύο νέα μοντέλα της BMW.
Η τεχνολογία και η ηλεκτροκίνηση στα καλύτερα της για τη γερμανική εταιρία, με δύο αυτοκίνητα διαφορετικών κατηγοριών.
Και τα δύο με πολύ υψηλή τεχνολογία, εξοπλισμό που ανεβάζει πολύ ψηλά τον πήχη μέσα από ένα μοναδικό στυλ.
Γιατί όπως και να το κάνουμε τα τελευταία μοντέλα της BMW φέρουν ένα ξεχωριστό στυλ.
Aυτό όμως που θέλουμε να επισημάνουμε όπως το αντιληφθήκαμε κατά την αποκάλυψη των Ι4 και ΙΧ ότι κάτι αλλάζει στη BMW Ελλάς.
Ο βασικός λόγος είναι ότι υπάρχουν αποχωρήσεις και συνταξιοδοτήσεις που για αρκετά χρόνια είχαν ένα πάγιο-τελματώδη- τρόπο λειτουργίας της εταιρίας.
Ο νέος πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της BMW Ελλάς Andreas Sieben με ένα χρόνο μόλις στην Ελλάδα σε συνομιλία που είχαμε μαζί του, εκτός του ότι ήταν προσηνής και ομιλητικός, με καθόλου ύφος φυσικά, ήταν απόλυτα γνώστης της ελληνικής αγοράς.
Εμείς πάντως μαζι με τον συνάδελφο Πέρη Χαλάτση ευχαριστηθήκαμε τη συνομιλία του μαζί του, μια συνομιλία που ξεκίνησε με αυτοκίνητα, συνεχίστηκε με το παγκόσμιο πρόβλημα των microchips, με πολιτική και κατέληξε στην οικονομία, έχοντας πάντα έναν καλό λόγο για την Ελλάδα. Αυτό μας «γέμισε» την μέρα.
Τώρα αντι να εισέλθουμε σε αναλύσεις επι αναλύσεων, μια σειρά από κατατοπιστικές φωτογραφίες αναλύουν τις νέες ε-BMW καθώς και τις τιμές τους.