Η «Μήδεια» και η κακοκαιρία έφερε το εξής ερώτημα. Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα πηγαίνουν στο χιόνι;
Σαφώς και πηγαίνουν, αρκεί να γίνει σωστός υπολογισμός των χλμ. καθώς η ανηφόρα σημαίνει περισσότερο γκάζι, άρα αυξημένη κατανάλωση ρεύματος.
Στην κατηφόρα όμως γίνεται ανάκτηση ενέργειας, επαναφορτίζεται δηλαδή η μπαταρία προσθέτοντας χλμ. στην αυτονομία.
Προσοχή, ποτέ ζεστό νερό στο χιονισμένο παρμπρίζ
Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα έχουν και μια επιλογή στον επιλογέα συνήθως με την ένδειξη “B”. Με αυτήν την επιλογή αυξάνεται η ανάκτηση ενέργειας όπως και το φρενάρισμα ειδικά σε κατηφορικά κομμάτια με εναλλαγές στροφών, το αυτοκίνητο κινείται με μέτριες ταχύτητες και «φρενάρει» από μόνο του, αποφεύγοντας έτσι τη συνεχή και άσκοπη χρήση του φρένου.
Άρα λοιπόν είναι καθαρά θέμα χλμ. Εάν στον προορισμό σας υπάρχει φορτιστής ή ταχυφορτιστής θέμα δεν υπάρχει, ελέγχοντας όμως πάντα την αυτονομία.
Επιπλέον για χιονισμένες διαδρομές πρέπει να δούμε εάν το αυτοκίνητο είναι εξοπλισμένο με τα κατάλληλα ελαστικά, προδιαγραφών χειμώνα γιατί με αυτά τα ελαστικά δεν απαιτείται χρήση αντιολισθητικών αλυσίδων σε περιπτώσεις.
Εάν φέρουν ηλεκτρογεννήτριες και για τον πίσω άξονα, κινούνται με μεγαλύτερη άνεση στις ορεινές χιονισμένες διαδρομές.
Δεν λένε όχι λοιπόν στην κακοκαιρία και στα χιόνια τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.