Η Ευρωπαϊκή Ένωση Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA) ανακοίνωσε πως τα νέα πρότυπα εκπομπών Euro 7, θα σημάνουν και το τέλος των κινητήρων εσωτερικής καύσης.
Πιο συγκεκριμένα, από το 2025 θα τεθούν σε ισχύ τα νέα άκρως πιο αυστηρά πρότυπα που έχει καθορίσει η Ευρωπαϊκή Ένωση, τα οποία θα είναι σχεδόν απίθανο να πετύχουν βενζινοκινητήρες και πετρελαιοκινητήρες.
Οθόνες αυτοκινήτου VS κινητό VS αλκοόλ: Ποιο αποσπά τον οδηγό περισσότερο;
Για να καταφέρει ένα τυπικό βενζινοκίνητο αυτοκίνητο να «πιάσει» τα νέα πρότυπα θα πρέπει να εξοπλιστεί με δεκάδες πανάκριβες πατέντες όπως θερμαινόμενο καταλύτη, φίλτρα σωματιδίων 2 λίτρων, καταλύτη ολίσθησης κ.α., ανεβάζοντας το κόστος τους σε δυσθεώρητα ύψη.
Μία ακόμη πρόταση που έπεσε στο τραπέζι είναι, όλα τα νέα μοντέλα που διαθέτουν κινητήρα εσωτερικής καύσης, να εξοπλίζονται και με ενσωματωμένο διαγνωστικό σύστημα το οποίο θα παρακολουθεί μόνιμα την κατάσταση λειτουργίας του κινητήρα και κατά πόσο αυτός συμμορφώνεται με τους νέους κανονισμούς εκπομπών.
Όλα δείχνουν πως από το 2025 και έπειτα, τα αυτοκίνητα με θερμικούς κινητήρες είτε θα κοστίζουν διπλάσια από ότι σήμερα, είτε δεν θα προσφέρονται, οδηγώντας στον μονόδρομο των plug-in υβριδικών και ηλεκτρικών.