Ο επικεφαλής της ομάδας της M-Sport, Ρίτσαρντ Μίλνερ, λέει ότι η εργασιακή ηθική του Οτ Τάνακ, του θυμίζει τον Σεμπαστιάν Οζιέ.
Ο Γάλλος κέρδισε για τη βρετανική ομάδα δυο παγκόσμιους τίτλους το 2017 και το 2018. Και ο Tάνακ χρειάστηκε μόνο δυο αγώνες για να κάνει την πρώτη του νίκη με Ford Puma Rally1. Η νίκη αυτή ανακούφισε τους ανθρώπους της M-Sport, γιατί ήταν μια νίκη, που την περίμεναν πάνω από ένα χρόνο -από την πρωτιά του Λεμπ στο Μόντε Κάρλο το 2022.
Ο Oζιέ είχε στα χέρια του, το Ford Fiesta WRC του 2017, ένα γρήγορο και αξιόπιστο αυτοκίνητο “από το κουτί”. Ο Γάλλος είχε τότε το σεβασμό της ομάδας, γιατί τους είχε καθοδηγήσει, προς την σωστή κατεύθυνση και σε όλη τη διάρκεια του πρωταθλήματος τους έσπρωχνε για ακόμα ψηλότερους στόχους.
Έχει ανεβάσει το επίπεδο
Είναι μια παρόμοια ατμόσφαιρα, αυτή που έχει δημιουργήσει ο Τάνακ με τον ερχομό του στην ομάδα και με τις παρατηρήσεις του, που έχουν το κύρος του παγκόσμιου πρωταθλητή, έχει ανεβάσει το επίπεδο. Αν μη τι άλλο, ο Εσθονός διψάει για νίκες και τίτλους, μετά από μια πολύ δύσκολη τριετία στην ομάδα της Hyundai.
Ο Tάνακ οδήγησε τελευταία φορά για την Μ-Sport μαζί με τον Οζιέ το 2017, σημειώνοντας την πρώτη του νίκη στο Ράλι Ιταλίας εκείνη τη χρονιά, πριν πάει στην Toyota, με την οποία έγινε παγκόσμιος πρωταθλητής το 2019.
«Ο Oτ έκανε φανταστική δουλειά», είπε ο Mίλνερ. «Έχει ξεκαθαρίσει, ότι υπάρχουν ακόμα κάποια πράγματα, που θέλει να τροποποιήσει για να τον κάνει πιο άνετο, για τα οποία θα συνεχίσουμε να εργαζόμαστε, όσο πιο σκληρά μπορούμε.
Νομίζω ότι κάθε αθλητής του διαμετρήματος του, αναζητά πάντα την τελειότητα. Πάντα κάτι θα υπάρχει. Μου θυμίζει λίγο την εποχή, που είχαμε τον Oζιέ στην ομάδα. Πάντα δούλευε πολύ, πολύ σκληρά για να λύσει τα προβλήματα που είχε, και όταν τα έλυνε, μετά θα έβρισκε άλλα».
Οι οικονομικές δυσκολίες
Δεν είναι μυστικό, ότι η ιδιότητα της M-Sport, ως ανεξάρτητης ομάδας σημαίνει ότι δεν έχει την οικονομική επιρροή ενός πλήρους πακέτου, με το οποίο αγωνίζεται στο WRC. Ήταν δύσκολο για την ομάδα να υπογράψει και να φέρει τον Τάνακ για να ηγηθεί στο πρωτάθλημα του 2023.
Οι περιορισμοί της M-Sport σημαίνουν, ότι αυτή τη στιγμή τρέχει μόνο με δύο αυτοκίνητα, που κερδίζουν βαθμούς για το πρωτάθλημα κατασκευαστών. Ως εκ τούτου, η εστίασή της ομάδας είναι καθαρά στο να δώσουν στον Τάνακ, ότι χρειάζεται για να κυνηγήσει τον δεύτερο παγκόσμιο τίτλο του και να αποδείξει την αξία του Puma.
Μέχρι στιγμής, η ορμή, η αποφασιστικότητα και ο επαγγελματισμός, που έφερε ο Tάνακ, φαίνεται να αποδίδουν καρπούς.
«Χρειαζόμασταν πολλή προσπάθεια για να υπογράψουμε το συμβόλαιο μαζί του, για αυτούς ακριβώς τους λόγους. Ξέρουμε τι είναι ικανός να κάνει», είπε ο Mίλνερ.
«Πιστεύω ότι είναι υπέροχο να βλέπεις το αυτοκίνητο να κάνει αυτό, που ξέραμε ότι μπορούσε να κάνει. Υπάρχουν μερικοί άνθρωποι, που ήταν πάντα ανοιχτοί να κριτικάρουν το αυτοκίνητο σε διάφορους τομείς, αλλά νομίζω ότι αυτό (το Ράλι Σουηδίας) είναι ένα από τα ταχύτερα ράλι στο ημερολόγιο. Έτσι, το να δείξουμε πού βρισκόμαστε, νομίζω πως δίνει μια ισχυρή ένδειξη, για το πόσο καλό είναι και το αυτοκίνητο».