Η ονομασία του αυτοκινήτου παραπέμπει στον Ιταλό οδηγό αγώνων και παράλληλα κατασκευαστή αυτοκινήτων, Berardo Taraschi, που κατασκεύαζε ο ίδιος τα αυτοκίνητα με τα οποία συμμετείχε στους διάφορους αγώνες. Μάλιστα τα ονόμαζε Urania και Giaur (όνομα από ένα άλογο της εποχής του ’50 που κέρδιζε στις ιπποδρομίες).
Ο Taraschi έφυγε από τον μάταιο τούτο κόσμο το 1997 και 23 χρόνια μετά ο ιταλικός οίκος 1-Off των Φάμπιο Ντελ Πούντα και Αντρέα Γκουαρτιέρι επαναφέρει στο προσκήνιο το όνομα του ιταλού έχοντας την άδεια της οικογένειας Taraschi.
Έτσι το Taraschi Berardo είναι ένα πρωτότυπο, το πρώτο από μια σειρά super sport μοντέλων που αναμένονται από την εταιρία.
Το αυτοκίνητο σχεδιάστηκε από τον αρχιτέκτονα Αντρέα Γκουαρτιέρι , ο οποίος, εμπνεύστηκε από το «κυματοειδές» στυλ του Giaur 750 Champion Sport του 1953, ενα από τα πιο επιτυχημένα Taraschi, συνδυάζοντας σύγχρονες τεχνολογίες και υλικά.
Όπως ακριβώς τα σπορ αυτοκίνητα του παρελθόντος, το αμάξωμα αυτού του Taraschi κατασκευάστηκε εξ ολοκλήρου με χειροποίητο αλουμίνιο και αυτό το επίπονο έργο πραγματοποιήθηκε από την Quality Cars που έχει έδρα στην Πάντοβα.
Το μοτέρ από την άλλη πλευρά, προέρχεται από τη BMW i8. 3κύλινδρο 1.5 λίτρων plug- in hybrid απόδοσης 420 που μπορεί να φτάσει και τους 520 εάν επιθυμεί ο ιδιοκτήτης. Η ισχύς μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς, διαστάσεων 245/35-21 για μπροστά και 285/30-21 για πίσω με φρένα της Brembo με αεριζόμενους δίσκους 380 χλστ. με 6πίστονες δαγκάνες. Ζυγίζει δε 1.500 κιλά, ενώ για την επιτάχυνση 0-100 τα χρονόμετρα σταματούν στα 3 .9 δευτ. και η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 280 χλμ. / ώρα
Να σημειωθεί ότι οι εξωτερικές διαστάσεις του αυτοκινήτου είναι 5 μ. σε μήκος, 2 μ. σε πλάτος και 1.30 μ. σε ύψος.
Στο εσωτερικό κυριαρχούν οι ξύλινες επιφάνειες σε ταμπλό και κονσόλα, ο ψηφιακός πίνακας οργάνων, η μεγάλη οθόνη με κλίση προς τον οδηγό, επενδύσεις δερμάτινες εξαιρετικής ποιότητας, που έχει επεξεργαστεί εταιρεία στη Φλωρεντία που ειδικεύεται στον κλάδο. Κάθε αυτοκίνητο θα κατασκευαστεί κατόπιν αιτήματος με τις προδιαγραφές χρώματος και φινιρίσματος που αποφασίζει ο αγοραστής.
Η τιμή, δεν έχει ακόμη ανακοινωθεί, υπολογίζεται για εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ, αλλά από την άλλη για τους γνωρίζοντας και τους συλλέκτες θα είναι κατανοητή για ένα αυτοκίνητο που κατασκευάζεται εξ ολοκλήρου με το χέρι και φτιαγμένο one –off, επειδή δεν θα υπάρξουν ποτέ δύο ίδια Taraschi…