Η κρίση με τα microchips αλλά και γενικά προβλήματα με την παραγωγή λόγω της εισβολής της Ρωσίας στην Ουκρανία, εξακολουθεί να υφίσταται και να δημιουργούν μεγάλες καθυστερήσεις στις παραδόσεις καινούργιων αυτοκινήτων.
Η αγορά δε βρίσκεται στα καλύτερά της, υπάρχει μεγάλος προβληματισμός και ουδείς γνωρίζει πως και πότε η κατάσταση θα εξομαλυνθεί.
Για το μήνα Μάιο ο πήχης στις ταξινομήσεις έφτασε τις 12.019 μονάδες, με πολλές ανακατατάξεις στην κλίμακα.
Αυτό οφείλεται κυρίως σε μάρκες των οποίων οι παραγγελίες είναι περισσότερες από τις αφίξεις των μοντέλων, με τις μητρικές εταιρίες να κάνουν πλέον άλλου είδους παιχνίδια «αγκαλιάζοντας» τις πιο πλούσιες αγορές.
Καινούργια όμως μοντέλα παρουσιάζονται, το πότε όμως θα αρχίσουν να εισάγονται είναι ένα άλλο ζήτημα.
Αναλυτικά για το μήνα Μάιο είχαμε στη χώρα μας τις εξής ταξινομήσεις
Toyota: 1802
Hyundai: 1273
VW: 1063
Kia: 813
Mercedes: 741
Peugeot: 710
Citroen: 624
Fiat: 603
Nissan: 562
Opel: 507
BMW: 480
Audi: 362
Dacia: 354
Suzuki: 348
Skoda: 295
Ford: 243
Mini: 213
Volvo: 200
Renault: 200
Jeep: 182
Seat: 148
Mazda: 80
Cupra: 64
Land Rover: 58
Tesla: 19
Honda: 18
Alfa Romeo: 16
Lexus: 11
Porsche: 9
Jaguar: 8
Subaru: 8
Abarth: 2
Mitsubishi: 2
Smart: 1
Σύνολο: 12.019