Η τεχνητή νοημοσύνη αναπτύσσεται επί του παρόντος για χρήση σε οχήματα ευρείας κατανάλωσης προκειμένου να προσφέρει προηγμένα συστήματα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας με βάση την ανθρώπινη φωνή. Στις αρχές Ιουλίου, η LG Electronics ανακοίνωσε συνεργασία με την εταιρεία SoundHound AI, για την εξέλιξη μιας προηγμένης πλατφόρμας τεχνολογίας φωνητικής τεχνητής νοημοσύνης για την επόμενη γενιά συστημάτων infotainment.
Η τεχνολογία δίνει στους επιβάτες τη δυνατότητα να βιώνουν φωνητικό έλεγχο πλασματικής συνομιλίας, επιτρέποντάς τους να πληρώνουν για καύσιμα, να παραγγέλνουν φαγητό απευθείας από το όχημα, να βρίσκουν χώρο στάθμευσης και πολλά άλλα μέσω του μικροφώνου και της οθόνης ενημέρωσης και ψυχαγωγίας.
Η εισαγωγή αυτής της τεχνολογίας στα οχήματα διευκολύνει τους καταναλωτές στο να εκτελούν μια πληθώρα εργασιών χωρίς χέρια, δίχως να παίρνουν τα μάτια τους από το δρόμο, καθώς και να βελτιώνουν τη συνολική εμπειρία εντός του οχήματος.
Σύμφωνα με τους παράγοντες των δύο εταιριών η SoundHound και η LG μοιράζονται μια κοινή αποστολή, να φέρουν επανάσταση στην εμπειρία του αυτοκινήτου για τους οδηγούς, παρέχοντας στους κατασκευαστές έξυπνη, φιλική προς το χρήστη τεχνολογία που ανοίγει νέες ευκαιρίες τόσο για τους κατόχους αυτοκινήτων όσο και για τα ίδια τα εργοστάσια.
Ασφαλώς, με τις ανησυχίες για την ασφάλεια στο προσκήνιο, εκτιμάται ότι η φωνητική τεχνητή νοημοσύνη είναι η τέλεια εφαρμογή για το αυτοκίνητο. Ωστόσο, συχνά η εμπειρία εξακολουθεί να είναι άβολη και μη ικανοποιητική για τους χρήστες, κάτι που μπορεί να θέσει σε κίνδυνο το στόχο.
Στο SoundHound πιστεύουν ότι η προηγμένη πλατφόρμα AI παρέχει μια πολύ πιο φυσική εμπειρία συνομιλίας. Η φωνητική τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να κατανοήσει απλά και σύνθετα ερωτήματα και η τεχνολογία Speech-to-Meaning και Deep Meaning Understanding βελτιώνει την ταχύτητα και την ακρίβεια των απαντήσεων.
Αυτό συμπληρώνεται από την πρωτοποριακή τεχνολογία Edge+Cloud και Active Arbitration, η οποία μπορεί να παραδώσει ένα ερώτημα στο cloud και στο ενσωματωμένο σύστημα και να επιλέξει την καλύτερη απόκριση, γρήγορα. Αυτό παρέχει μια πιο αξιόπιστη εμπειρία, καθώς και η συνδεσιμότητα τόσο στο edge όσο και στο cloud επιτρέπει επίσης αδιάλειπτη πρόσβαση στην πλοήγηση και πλήρη έλεγχο στο αυτοκίνητο, με ή χωρίς σύνδεση cloud.
Η LG αναγνώρισε ότι η τεχνολογία του συνεργάτη της θα ταίριαζε πολύ με το σύστημα infotainment επόμενης γενιάς, το οποίο έχει σχεδιαστεί για να εμπνέει την αυτοκινητοβιομηχανία. Τελικά, θέλουν, όπως φαίνεται, να οδηγήσουν το μέλλον της κινητικότητας και να κάνουν την καθημερινότητα πιο ενδιαφέρουσα, τουλάχιστον. Τα οφέλη είναι πραγματικά διπλά, λένε οι ιθύνοντες. «Για τους οδηγούς και τους επιβάτες τους, η φωνητική μας τεχνητή νοημοσύνη είναι η καλύτερη στην κατηγορία. Το κατασκευάζουμε διαφορετικά, χρησιμοποιώντας αποκλειστική τεχνολογία».
Ενώ οι περισσότερες τεχνολογίες φωνής είναι βελτιστοποιημένες για κείμενο και αναζήτηση, βελτιστοποιούν την ίδια την ομιλία. Αυτό σημαίνει ότι η τεχνολογία μπορεί να λειτουργήσει γρήγορα και με ακρίβεια, αντλώντας νόημα από το ηχείο καθώς μιλάει. Στην πράξη, αυτό επιτρέπει μια πιο φυσική συνομιλία. Για παράδειγμα, ένας χρήστης μπορεί απλώς να πει: «Πεινάω» και είναι κατανοητό ότι θέλει να παραγγείλει φαγητό ή να χρησιμοποιήσει ένα περίπλοκο ερώτημα όπως: «Βρείτε ιταλικά εστιατόρια στην Αθήνα που είναι φιλικά προς τα παιδιά, αλλά εξαιρούν τα καταστήματα πίτσας».
Για τους κατασκευαστές και τους πελάτες, η τεχνολογία αυτή ανοίγει επίσης την πόρτα στο φωνητικό εμπόριο και ένα ευρύτερο οικοσύστημα με δυνατότητα φωνής μέσω του δικτύου συνεργατών. Για τις αυτοκινητοβιομηχανίες, αυτό μπορεί να φέρει ροές εσόδων με περαιτέρω ευκαιρίες εξατομίκευσης και συστάσεων μέσω των νέων target group πελατών (όπου συναινούν). Για τους πελάτες, σημαίνει ότι μέσω φωνητικών εντολών θα μπορούν να πληρώνουν εύκολα και ανέπαφα για βενζίνη ή στάθμευση ή να παραγγείλουν φαγητό στο δρόμο για το σπίτι. Είναι, όντως, ένα εντελώς νέο επίπεδο άνεσης.
Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι το SoundHound είναι μια ανεξάρτητη πλατφόρμα και όχι ένας φωνητικός βοηθός Big Tech. Από το παρασκήνιο τροφοδοτείται η τεχνολογία, ενώ ο κατασκευαστής είναι ελεύθερος να προσαρμόσει και να δημιουργήσει τη φωνητική του τεχνητή νοημοσύνη, ώστε να ταιριάζει με την ταυτότητα της μάρκας. Επιτρέπεται η πλήρης πρόσβαση σε οποιαδήποτε δεδομένα, κάτι που δεν συμβαίνει πάντα με άλλες επιλογές, τονίζεται αρμοδίως. Ο έλεγχος αυτών των δεδομένων σημαίνει ότι οι κατασκευαστές μπορούν να αποκτήσουν πολύτιμες πληροφορίες και να είναι διαφανείς με τους πελάτες τους σχετικά με το απόρρητο και τον τρόπο χρήσης αυτών των δεδομένων.