Ειδικά η φετινή χρονιά είναι ότι καλύτερο για να μείνουν τα περισσότερα αυτοκίνητα από μπαταρία. Η υποχρεωτική ακινησία και οι χαμηλές θερμοκρασίες των τελευταίων ημερών οδηγούν με μαθηματική ακρίβεια στο άδειασμα κάθε μπαταρίας που είναι πάνω του 1 έτους.
Ποια είναι η πολύ απλή αλλά σωτήρια διαδικασία για εκκίνηση κινητήρα με καλώδια;
Βήμα 1ο: Σταθμεύουμε τα αυτοκίνητα όσο πιο κοντά γίνεται το ένα με το άλλο, ώστε να φτάνουν τα καλώδια με άνεση και να μην τεντώνουν σε μεγάλο βαθμό.
Βήμα 2ο: Με σβηστούς και τους δύο κινητήρες, συνδέουμε την μία άκρη του κόκκινου καλωδίου (κροκοδειλάκι) στο θετικό πόλο της άδειας μπαταρίας, και την άλλη άκρη στον θετικό της γεμάτης.
Δείτε ακόμη: Πότε ο κινητήρας χάνει άλογα;
Βήμα 3ο: Με τους κινητήρες να παραμένουν σβηστοί, τοποθετούμε την μία άκρη του μαύρου καλωδίου στον αρνητικό πόλο της γεμάτης μπαταρίας και την άλλη στον αρνητικό πόλο της άδειας μπαταρία.
Βήμα 4ο: Βάζουμε μπρος το αυτοκίνητο με την γεμάτη μπαταρία και μετά από 5 δευτ. βάζουν μπρος και το άλλο, το οποίο θα πρέπει να πάρει αμέσως μπροστά. (Εάν δεν πάρει, τότε σημαίνει πως υπάρχει κάποια άλλη ζημιά ή η μπαταρία έχει αχρηστευθεί και χρήζει αντικατάστασης και όχι φόρτισης).
Βήμα 5ο: Το αυτοκίνητο που είχε «μείνει» από μπαταρία, θα πρέπει να οδηγηθεί αμέσως για μερικά χιλιόμετρα ώστε το δυναμό να προλάβει να δουλέψει και να φορτίσει την μπαταρία σε ένα ικανοποιητικό επίπεδο.