Τέλος εποχής θα αποτελέσει για τη Ferrari η διακοπή μιας συνεργασίας η οποία έχει διάρκεια πολλά χρόνια.
Πρόκειται για έναν δεσμό ο οποίος υπάρχει πάνω από 37 χρόνια, οπότε στο μυαλό του κοινού οι δύο εταιρείες είναι άρρηκτα συνδεδεμένες.
Φέτος, λοιπόν, ολοκληρώνεται το συμβόλαιο ανάμεσα στη Ferrari και τη Philip Morris, αξίας 125 εκατομμυρίων ευρώ ανά έτος.
Αυτό σημαίνει ότι από το 2022 δε θα βλέπουμε το Mission Winnow στο μονοθέσιο της Scuderia.
Η συνεργασία ανάμεσα στη Philip Morris και τη Ferrari ξεκίνησε το μακρινό 1984. Αρχικά η καπνοβιομηχανία ήταν ένας απλός χορηγός στους Ιταλούς, καθώς τα πιο πολλά λεφτά πήγαιναν στη συνεργασία με τη Mclaren, η οποία ήταν τόσο μεγάλη ώστε να επηρεάζει τους χρωματικούς συνδυασμούς στα μονοθέσια των Βρετανών.
Η μάρκα μέσω της οποίας η Philip Morris δραστηριοποιούνταν στη Formula 1 ήταν τα Marlboro.
Το 1993 η χορηγία προς τη Ferrari αυξήθηκε με τη Marlboro να γίνεται ο κύριος χορηγός της ομάδας, πλέον.
Δείτε ακόμα
Ωστόσο, η μεγάλη αλλαγή έγινε από το ξεκίνημα της σεζόν του 1997 όταν η Marlboro έγινε πλέον ο χορηγός τίτλου της Ferrari, με την επίσημη ονομασία της ομάδας να γίνεται Scuderia Ferrari Marlboro.
Τα επόμενα χρόνια η μάρκα των τσιγάρων κέρδισε τεράστια προβολή μέσω των πολλών επιτυχιών που έκαναν οι Ιταλοί από το 1999 μέχρι και το 2008.
Ακόμα και όταν από το 2006 και μετά απαγορεύτηκε η διαφήμιση προϊόντων καπνού στη Formula 1, η Marlboro συνέχισε να έχει παρουσία με διάφορα τρικ όπως το barcode.
Ακόμα και το Mission Winnow είναι γραμμένο με τέτοιο τρόπο ώστε να θυμίζει το σήμα των Marlboro, οπότε μπορεί να επιβλήθηκε απαγόρευση στα καπνικά προϊόντα, όμως οι δύο εταιρείες ψάχνουν όλα αυτά τα χρόνια για τρόπους ώστε να παρακάμψουν το σύστημα.
Μπορεί η διαφήμιση του Mission Winnow να αποτελεί τέλος εποχής για την εμφάνιση του μονοθεσίου, όμως οι δύο εταιρείες θα συνεχίσουν να συνεργάζονται, όπως όλα δείχνουν. Σύμφωνα με όσα δηλώνουν το κλίμα ανάμεσά τους είναι καλό και θα ψάξουν τρόπους ώστε να συνεχίσουν την κοινή τους πορεία.