Η μειωμένη ζήτηση για Pick-ups στην Ευρώπη οδηγεί σε λουκέτο το εργοστάσιο παραγωγής του Nissan Navara στην Βαρκελώνη.
Μετά από τα Renault Alaskan και τη Mercedes X-Class, ήρθε η ώρα και για το best seller μέχρι πριν μερικά χρόνια, Nissan Navara να φύγει από την Γηραιά Ήπειρο. Χαρακτηριστικό της πτώσης στα νούμερα πωλήσεων των Pick-ups είναι πως το 2020 πουλήθηκαν συνολικά σχεδόν 120.000 μόνο.
Η νέα εξωφρενική Bugatti Chiron Super Sport κάνει το 0-300 σε 12.1 δευτ. (+Video)
Το εργοστάσιο βάζει λουκέτο τον Δεκέμβριο του 2021 όταν και θα περάσει τη γραμμή παραγωγής το τελευταίο Navara.
Την εναλλακτική να εισάγονται Navara μέσω της Ταϊλάνδης, ακύρωσε το διοικητικό συμβούλιο, το οποίο θεωρεί πως τα van της εταιρίας θα καλύψουν το κενό και την όποια ζήτηση στην Ευρώπη.
Μία κίνηση που δείχνει πόσο πολύ έχουν αλλάξει οι ανάγκες του αγοραστικού κοινού τα τελευταία 10 χρόνια, αλλάζοντας άρδην το χάρτη της αυτοκίνησης ανά ήπειρο. Στις αγορές της Ασίας το συγκεκριμένο μοντέλο, όχι απλά θα συνεχισθεί να πωλείται, αλλά μάλιστα έχει ήδη δεχθεί facelift.