Με κερδοφορία για πρώτη φορά στην ιστορία της ολοκλήρωσε το 2020 η Tesla, παρά τις ιδιαίτερες συνθήκες που διαμορφώθηκαν λόγω της πανδημίας τη χρονιά που μας πέρασε.
Η αμερικανική εταιρεία ανακοίνωσε τα οικονομικά αποτελέσματα του τέταρτου τριμήνου του 2020, αλλά και ολόκληρης της χρονιάς.
Σύμφωνα, λοιπόν, με όσα έκανε γνωστά η εταιρεία της οποίας ηγείται ο Ίλον Μασκ, το τέταρτο τρίμηνο του 2020 η Tesla σημείωσε έσοδα που έφτασαν τα 10.74 δισεκατομμύρια δολάρια, καταγράφοντας κέρδη τα οποία ανάγονται σε 0.80 δολάρια ανά μετοχή. Να σημειώσουμε ότι οι προβλέψεις έκαναν λόγο για έσοδα 10.5 δισεκατομμυρίων δολαρίων και κέρδη 1.05 δολάρια ανά μετοχή.
Παράλληλα, οι ελεύθερες ταμειακές ροές είχαν ύψος 1.9 δισεκατομμύρια δολάρια.
Νέο Tesla Μodel S με 1.020 ίππους και 0-100 σε 2δευτ.
Εκτός από κερδοφόρο, το τέταρτο τρίμηνο του 2020 ήταν εκείνο στο οποίο σημειώθηκε ρεκόρ πωλήσεων. Η παραγωγή έφτασε τις 179.757 μονάδες, με τις παραδόσεις να αγγίζουν τις 180.570 μονάδες. Πρόκειται για τις υψηλότερες πωλήσεις που έχει καταγράψει ποτέ η εταιρεία σε ένα τρίμηνο, ξεπερνώντας κατά 40.000 τα στοιχεία της αντίστοιχης περιόδου του 2019.
Συνολικά το 2020 η Tesla παρήγαγε και πούλησε μισό εκατομμύριο αυτοκίνητα, επιβεβαιώνοντας τις προβλέψεις.
Με την ανακοίνωση των οικονομικών αποτελεσμάτων του τελευταίου τριμήνου του 2020, η Tesla φαίνεται ότι βρίσκεται πλέον σε θετική τροχιά. Αυτό ήταν το έκτο συνεχόμενο τρίμηνο που εμφανίζει κερδοφορία. Όμως η πραγματική είδηση είναι αλλού.
Το 2020 η Tesla για πρώτη φορά στην ιστορία της έκλεισε μία χρονιά με κερδοφορία. Μέχρι τώρα, κάθε χρόνος έκλεινε με έλλειμμα, άλλοτε μεγαλύτερο και άλλοτε μικρότερο, όμως ποτέ δεν είχε καταφέρει να έχει κέρδος.
Μέχρι πρότινος πολλοί αναλυτές είχαν εκφράσει τον προβληματισμό τους για το ράλι που έχει σημειώσει η μετοχή της εταιρείας τον τελευταίο καιρό. Η ανακοίνωση της πρώτης κερδοφόρας χρονιάς στην ιστορία της έρχεται για να κατευνάσει κάπως αυτούς τους προβληματισμούς. Βέβαια η χρηματιστηριακή αξία της εταιρείας είναι πάρα πολύ υψηλή, ξεπερνώντας σχεδόν όλους τους παραδοσιακούς παίκτες της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας, οπότε θα πρέπει να ανέβει σημαντικά η κερδοφορία της ώστε να ανταποκρίνεται σε αυτά τα νούμερα.