Ο δεύτερος πλουσιότερος άνθρωπος στον κόσμο είναι αυτή τη στιγμή ο διευθύνων σύμβουλος της Tesla, Ίλον Μασκ. Το απίστευτο ράλι ανόδου που έχει κάνει η μετοχή της εταιρείας από την αρχή της χρονιάς, είχε ως συμπέρασμα η περιουσία του Μασκ να αυξηθεί κατακόρυφα.
Ο γεννημένος στη Νότια Αφρική επιχειρηματίας έχει φτάσει πλέον να αξίζει 127.9 δισεκατομμύρια δολάρια (107.6 δισεκατομμύρια ευρώ). Πιο εντυπωσιακό από αυτό το νούμερο είναι πόσο μεγάλωσε η περιουσία του μέσα σε ένα μόλις χρόνο, καθώς από τις αρχές του έτους έχει αυξηθεί κατά 100.3 δισεκατομμύρια δολάρια (84.4 δισεκατομμύρια ευρώ).
Με τα παραπάνω νούμερα ο Μασκ ξεπέρασε τον συνιδρυτή της Microsoft, Μπιλ Γκέιτς, παίρνοντας τη δεύτερη θέση στη λίστα με τους πλουσιότερους ανθρώπους στον κόσμο. Στην κορυφή του πίνακα βρίσκεται πάντα ο ιδρυτής της Amazon, Τζεφ Μπέζος. Βέβαια, ο Γκέιτς τα τελευταία χρόνια εμφανίζει έντονη φιλανθρωπική δράση, έχοντας δωρίσει 27 δισεκατομμύρια δολάρια.
Tesla: Ήρθε στην Ελλάδα. Πήγαμε, είδαμε και σας αναφέρουμε
Τα τρία τέταρτα της περιουσίας του Μασκ προέρχονται από το ποσοστό που κατέχει στην Tesla, ενώ στο υπόλοιπο ένα τέταρτο περιλαμβάνεται το ποσοστό που έχει στην εταιρεία SpaceX, η οποία ασχολείται με διαστημικές αποστολές.
Ενδεικτικό του ρυθμού με τον οποίο αυξάνεται η αξία της Tesla, είναι ότι τη Δευτέρα 23/11 η τιμή της μετοχής ανέβηκε κατά 6.6% και την Τρίτη 24/11 κατά 5.1%. Η συνολική αύξηση από την αρχή του έτους μέχρι σήμερα φτάνει το 523%!
Με την κεφαλαιοποίηση της Tesla να έχει ξεπεράσει τα 500 δισεκατομμύρια δολάρια, πλέον αξίζει περισσότερο από τις Ford, GM και Daimler, μαζί. Βέβαια τα νούμερα πωλήσεων δεν ανταποκρίνονται στην τόσο υψηλή κεφαλαιοποίηση, καθώς το τρίτο τρίμηνο του 2020 κατασκεύασε 145.036 μονάδες. Την ίδια περίοδο η GM πούλησε 765.001 μονάδες μόνο στη Βόρεια Αμερική και 1.793.311 μονάδες σε παγκόσμιο επίπεδο.
Μπορεί ο Μασκ να είναι πλέον ο δεύτερος πλουσιότερος άνθρωπος στον κόσμο με βάση της αξία των μετοχών της Tesla που κατέχει, όμως ανταποκρίνεται αυτό σητν πραγματικότητα; Θα συνεχίσει να ανεβαίνει η αξία της εταιρείας κατασκευής ηλεκτρικών αυτοκινήτων και αν ναι, μέχρι πότε;