Η Next Energy, πιο γνωστή ως ONE, φαινομενικά βγήκε από το πουθενά το 2022, όταν έδειξε το Tesla Model S P100 με αντικατάσταση της μπαταρίας.
Αντί να χρησιμοποιήσει άλλη μπαταρία με την ίδια χημεία μπαταριών λιθίου βασισμένη σε NMC (Lithium-Nickel-Manganese-Cobalt-Oxide), αυτό το Model S χρησιμοποιούσε ένα σύστημα με την πειραματική έκδοση της ONE, των μπαταριών φωσφορικού σιδήρου λιθίου Gemini (LFP) σε αρθρωτό πακέτο.
Το πακέτο αντικατάστασης του ONE όχι μόνο επέτρεψε στο Tesla να ζυγίζει σχεδόν το ίδιο, σύμφωνα με την εταιρεία, αλλά προχώρησε και περισσότερο με μία μόνο φόρτιση. Με χωρητικότητα 203,7 kWh σε «επίπεδο συστήματος», αυτό το P100 S ήταν σε θέση να κάνει μια πλήρη διαδρομή γύρω από το Μίσιγκαν, συνολικά, 1.200 χλμ χωρίς επαναφόρτιση σε κανένα σημείο.
Οι εξελίξεις τρέχουν και, όπως φαίνεται, σύντομα θα υπάρξουν νέα. Ήδη, υπάρχουν 11 εταιρείες που έχουν υποστηρίξει την ONE και τις μπαταρίες της Aries και Gemini.
Tesla Model S: Επαναστατικό σύστημα διπλής χημείας σε μικρό πακέτο
Ο κλάδος αποθήκευσης ενέργειας έχει επίσης κατανοήσει από νωρίς αυτό που μπορεί να κάνει η ONE και έχει ενταχθεί στον αυξανόμενο κατάλογο εταιρειών που επενδύουν στην τεχνολογία της. Το Aries Grid είναι ένα σύστημα μπαταρίας LFP σε πολύ λογικό μέγεθος. Ένας πελάτης που χρησιμοποιεί το Aries Grid είναι η Berkshire Hathaway Energy και το σύστημα μικροδικτύων της.
Αν και δεν γνωρίζουμε ακόμη τις πλήρεις λεπτομέρειες για το πειραματικό Gemini, η έκδοση παραγωγής είναι μια μπαταρία «διπλής χημείας» όπου οι κύριες κυψέλες μπαταρίας έλξης είναι κυψέλες LFP ενωμένες με ένα σύνολο κυψελών μπαταρίας χωρίς άνοδο χρησιμοποιώντας DC σε μετατροπέα DC.
Αυτό το πακέτο 185 kWh έχει απόδοση 450 Wh/L και μπορεί να μεταφέρει ένα όχημα μεγέθους Model S σε αυτονομία «965+ χλμ» με μία μόνο φόρτιση, ενώ χρησιμοποιεί 20% λιγότερο λίθιο, 60% λιγότερο γραφίτη, 75% λιγότερο νικέλιο και μηδέν κοβάλτιο.