Συνολικές παραδόσεις 343.000 οχημάτων και παραγωγή 365.000 ανακοίνωσε, επισήμως, η Tesla για το 3ο τρίμηνο του 2022.
Οι παραδόσεις είναι η πλησιέστερη προσέγγιση των πωλήσεων και υπολείπονται των προσδοκιών των αναλυτών για 364.660 οχήματα, σύμφωνα με εκτιμήσεις που καταρτίστηκαν από το Street Account που ανήκει στο FactSet.
Η Tesla ανέφερε επίσης στην έκθεσή της ότι η εταιρεία παρήγαγε 19.935 από τα οχήματα Model S και X με υψηλότερες τιμές και 345.988 από τα πιο δημοφιλή οχήματα Model 3 και Y κατά την ίδια περίοδο.
Η συνολική παραγωγή αυξήθηκε, πάντως, από το προηγούμενο τρίμηνο του 2022, όταν η Tesla ανέφερε ότι κατασκεύασε 258.580 οχήματα.
Κατά τη διάρκεια του περασμένου τριμήνου, η Tesla ανέφερε παραδόσεις 254.695 οχημάτων και ότι είχε παραγάγει 237.823 αυτοκίνητα, συμπεριλαμβανομένων μόλις 8.941 οχημάτων Model S και X, τα οποία είναι τα πιο ακριβά sedan και SUV της εταιρείας, αντίστοιχα.
Το τρίτο τρίμηνο του 2022, η Tesla αντιμετώπισε αυξανόμενες τιμές των εμπορευμάτων, υψηλά μισθολογικά κόστη (με την αξιοσημείωτη αποχώρηση του επικεφαλής της τεχνητής νοημοσύνης Αντρέϊ Καρπάθι, τον Ιούλιο) και αυξανόμενους κόστη στα νέα της εργοστάσια στη Γερμανία και το Τέξας.
Ωστόσο, μέχρι τώρα, η εταιρία του Μασκ δεν έχει αποκαλύψει ιστορικά τους αριθμούς παραγωγής και παράδοσης οχημάτων της ανά περιοχή.
Τον Ιούλιο του τρέχοντος έτους, η Tesla αναγκάστηκε να αναστείλει προσωρινά το μεγαλύτερο μέρος της παραγωγής της στο εργοστάσιο στη Σαγκάη για να κάνει αναβαθμίσεις. Μέχρι τον μήνα Αύγουστο, βέβαια, η παραγωγή και οι παραδόσεις της εταιρείας στην Κίνα είχαν ανακάμψει, σύμφωνα με τα στοιχεία της China Passenger Car Association.
Στις ΗΠΑ, στο τέλος του δεύτερου τριμήνου, η Tesla απέλυσε ένα ολόκληρο τομέα αυτόν της τεχνητής νοημοσύνης και έκανε άλλες περικοπές στον αριθμό των εργαζομένων. Ο Μασκ έδωσε επίσης εντολή σε όλους τους εργαζόμενους της Tesla να εργάζονται στο γραφείο τουλάχιστον 40 ώρες την εβδομάδα, ακόμα κι αν προηγουμένως τους επιτρεπόταν να εργάζονται εξ αποστάσεως.
Μετά από αυτό, ορισμένοι υπάλληλοι απολύθηκαν και άλλοι επέλεξαν να παραιτηθούν, ενώ όσοι επέστρεψαν στο γραφείο βρήκαν συνθήκες υπερβολικού συνωστισμού, καθιστώντας δύσκολη την κανονική εκτέλεση της εργασίας σε ορισμένες από τις εγκαταστάσεις της εταιρείας, συμπεριλαμβανομένου του πρώτου εργοστασίου αυτοκινήτων στις ΗΠΑ στο Fremont της Καλιφόρνια και του εργοστασίου μπαταριών έξω από το Reno της Νεβάδα.
Μέχρι τον Σεπτέμβριο, τα στελέχη που είχαν συναντηθεί με τους υπαλλήλους στο Gigafactory της Νεβάδα γιόρταζαν τα νέα ρεκόρ παραγωγής και επαινούσαν τη σκληρή δουλειά των εργαζομένων. Τα στελέχη της Tesla δήλωσαν τότε ότι ο Αύγουστος ήταν ένας μήνας ρεκόρ για το εργοστάσιο Fremont όσον αφορά την παραγωγή και ότι το σχετικά νέο εργοστάσιο στο Ώστιν του Τέξας, είχε σημειώσει ρυθμό παραγωγής 1.000 αυτοκινήτων την εβδομάδα σε επτά ημερήσια βάση, ένα πολλά υποσχόμενο ορόσημο.