Στην πίστα του Νίρμπουργκρινγκ θέλει ο Ίλον Μασκ να βάλει το νέο Tesla Roadster. Στόχος του διευθύνοντος συμβούλου της εταιρείας που παράγει αποκλειστικά ηλεκτρικά μοντέλα, είναι να καταρρίψει το ρεκόρ για τα ηλεκτρικά sedan. Αυτή τη στιγμή κάτοχος του ρεκόρ είναι η Porsche Taycan.
Η δεύτερη γενιά του Roadster ανακοινώθηκε περίπου πριν από τρία χρόνια, όμως ακόμα δεν έχει ξεκινήσει η παραγωγή. Αυτό αναμένεται να γίνει το 2022, όταν θα αρχίσουν και οι παραδόσεις.
Πριν από αυτό το σημείο, το 2021, οι Αμερικανοί θέλουν να δοκιμάσουν τις ικανότητες του νέου τους μοντέλου στην (ίσως) καλύτερη πίστα του κόσμου.
Αυτή δε θα είναι η πρώτη φορά που η Tesla πάει στο Νίρμπουργκρινγκ. Το 2019 είχε επισκεφθεί και πάλι την Πράσινη Κόλαση, με μια σειρά από Model S Plaid. Ο σκοπός ήταν ο ίδιος, η κατάρριψη του ρεκόρ για τα ηλεκτρικά sedan. Ωστόσο, η εταιρεία δεν ανακοίνωσε ποτέ επίσημους χρόνους. Οι πιθανές αιτίες είναι δύο. Η μία ότι τελικά δεν καταρρίφθηκε το ρεκόρ των Γερμανών. Η άλλη ότι η ανακοίνωση των αποτελεσμάτων θα συνδυαστεί με την έναρξη της εμπορικής πορείας του Model S Plaid.
Το Tesla Roadster αναμένεται να επιταχύνει από στάση μέχρι τα πρώτα 96 χλμ./ώρα σε λιγότερο από 2 δευτερόλεπτα, με την τελική ταχύτητα να φτάνει ή ακόμα και να ξεπερνάει τα 400 χλμ./ώρα.
Στοιχείο που ξεχωρίζει είναι ότι θα υπάρχει ένα εξοπλιστικό πακέτο που θα ονομάζεται SpaceX. Σε αυτό το Roadster θα εξοπλίζεται με μικρούς προωθητήρες κρύου αέρα. Ο ρόλος τους θα είναι να βελτιώνουν την ταχύτητα και την επιτάχυνση του αυτοκινήτου, όμως λόγω του επιπλέον βάρους αναμένεται να έχουν αρνητική επίδραση στις επιδόσεις του μοντέλου στην πίστα.