Μπορεί το Twitter να μην του …πήγε, ωστόσο, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Tesla, Ίλον Μασκ, εξακολουθεί να μην έχει πρόβλημα να χρησιμοποιήσει την πλατφόρμα κοινωνικών μέσων προκειμένου να ειδοποιήσει τους ιδιοκτήτες της Tesla για επερχόμενες ενημερώσεις.
Πρόσφατα, ανέβασε στο Twitter ότι επίκειται ενημέρωση για τη λειτουργία αυτόματης προστασίας από υπερθέρμανση της καμπίνας των αυτοκινήτων της μάρκας.
Για όσους δεν γνωρίζουν, η αυτόματη προστασία υπερθέρμανσης καμπίνας είναι ένα ξεχωριστό σύστημα που θα αποτρέψει την υπερβολική ζέστη μέσα στο όχημα, όταν ο οδηγός είναι μακριά από αυτό.
Αν χρειάστηκε ποτέ να ξαναμπείτε σε ένα αυτοκίνητο αφού το αφήσετε σταθμευμένο στον ήλιο μια ζεστή μέρα, ξέρετε πόσο άβολα θα νιώσετε.
Όταν η λειτουργία προστασίας από υπερθέρμανση είναι ενεργοποιημένη, τίθεται αυτόματα σε λειτουργία το σύστημα ελέγχου κλιματισμού του οχήματος όταν η θερμοκρασία της καμπίνας φτάσει τους 40°C και μπορεί να λειτουργήσει έως και 12 ώρες.
Παρά το τι μπορεί να σκεφτείτε για το Tesla, αυτό είναι ένα αρκετά στοχευμένο χαρακτηριστικό. Μερικοί ιδιοκτήτες μπορεί να μην θέλουν, μάλιστα, να περιμένουν μια τόσο υψηλή θερμοκρασία πριν ξεκινήσει η διαδικασία προστασίας.
Φαίνεται ότι ο Μασκ το γνωρίζει αυτό και ανακοίνωσε ότι έρχεται μια ενημέρωση λογισμικού στην Tesla, που θα επιτρέπει στους χρήστες να προσαρμόζουν χειροκίνητα τη θερμοκρασία ενεργοποίησης για αυτόματη προστασία από υπερθέρμανση καμπίνας. Ο ίδιος δήλωσε ότι η λειτουργία προστασίας από υπερθέρμανση της καμπίνας «θα πρέπει να κάνει πραγματική διαφορά με ρεκόρ καύσωνα».
Θα πρέπει να σημειωθεί ότι η λειτουργία προστασίας από υπερθέρμανση καμπίνας δεν πρέπει να χρησιμοποιείται εάν άτομα ή κατοικίδια σκοπεύουν να παραμείνουν στο όχημα ενώ είναι σταθμευμένο. Σε αυτές τις περιπτώσεις, είναι καλύτερο να χρησιμοποιήσετε τη λειτουργία σκύλου (Dog mode) ή τη λειτουργία κατασκήνωσης (Camp mode).
Οι χρήστες θα πρέπει επίσης να γνωρίζουν ότι η προστασία υπερθέρμανσης της καμπίνας τροφοδοτείται από την κύρια μπαταρία του οχήματος, επομένως η χρήση της μπορεί να μειώσει την αυτονομία οδήγησης. Προληπτικά, η λειτουργία θα λειτουργεί μόνο για 12 ώρες το πολύ ή έως ότου η μπαταρία πέσει κάτω από το 20% τοις εκατό, όποιο από τα δύο συμβεί πρώτο.
Η αυτόματη ενημέρωση προστασίας από υπερθέρμανση καμπίνας θα συμπεριληφθεί στην “επόμενη έκδοση λογισμικού”, σύμφωνα με τον Μασκ.
Διαβάστε ακόμα