Πριν από λίγες μέρες η Toyota μας άναψε «φωτιές» παρουσιάζοντας τη νέα σκληροπυρηνική GR έκδοση της Corolla.
Ακολουθώντας το πνεύμα του GR Yaris η αθώα Corolla μεταλλάχτηκε σε ένα αγρίμι των δρόμων. Το ερώτημα τώρα είναι πόσοι θα μπορέσουν να δαμάσουν τη νέα GR Corolla. Αυτό αρχικά εξαρτάται από την τιμή της, ωστόσο η Toyota προς το παρόν δεν έχει ανακοινώσει πόσο έχει κοστολογήσει την κορυφαία GR Corolla.
Εκτιμάται ότι στην απέναντι πλευρά του Ατλαντικού η τιμή της θα κυμανθεί κοντά στα 30.000 δολάρια, δηλαδή περίπου στα 27.300 ευρώ. Το δεύτερο ερώτημα που εγείρεται είναι κατά πόσο θα είναι μαζική η παραγωγή της νέας GR Corolla. Μη ξεχνάτε άλλωστε ότι οι αυτοκινητοβιομηχανίες εξακολουθούν να ταλανίζονται από τη συνεχιζόμενη παγκόσμια έλλειψη των μικροτσίπ.
Σύμφωνα λοιπόν με την ιαπωνική εταιρεία, για το πρώτο έτος παραγωγής της νέας GR Corolla, έχει προγραμματιστεί να κατασκευαστούν συνολικά 6.500 αντίτυπα. Από αυτά τα 5.000 θα αφορούν την εξοπλιστική έκδοση Core, ενώ τα υπόλοιπα 1.500 τη σπέσιαλ-ειδική έκδοση Circuit με την οποία γιορτάζεται η πρεμιέρα της νέας GR Corolla.
Διαβάστε ακόμα
Στη φαρέτρα της νέας GR Corolla Circuit Edition περιλαμβάνεται, μεταξύ άλλων, οροφή από carbon που βοηθά στη μείωση του κέντρου βάρους, λειτουργικές εισαγωγές αέρα στο εμπρός καπό, μεγαλύτερη αεροτομή, θερμαινόμενα μπροστινά καθίσματα με κόκκινες ραφές, επενδύσεις από συνθετικό δέρμα, θερμαινόμενο τιμόνι, ηχοσύστημα της JBL με οκτώ ηχεία, διαφορικά περιορισμένης ολίσθησης για τον εμπρός και τον πίσω άξονα, και στο λεβιέ ταχυτήτων η υπογραφή του “Morizo”, το αγωνιστικό ψευδώνυμο του Προέδρου της Toyota, Akio Toyoda. Το λανσάρισμα της νέας GR Corolla στην αγορά της Αμερικής θα ξεκινήσει αργότερα εντός του τρέχοντος έτους και της έκδοσης Circuit το 2023.
Υπενθυμίζουμε ότι η «καρδιά» της νέας GR Corolla έχει μεταμοσχευτεί από το GR Yaris, καθώς μιλάμε για τον τρικύλινδρο turbo κινητήρα των 1.6 λίτρων. Για λογαριασμό της GR Corolla παράγει 304 ίππους και 370 Nm, ενώ στo GR Yaris αποδίδει 261 ίππους και 360 Nm ροπής. Συνεργάζεται αποκλειστικά με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων και με το σύστημα τετρακίνησης GR-Four που προαναφέραμε.