Με τη συμμετοχή 119 οδηγών το βουνό των Κενταύρων φιλοξένησε την ανάβαση Πορτοριάς για το ομώνυμο πανελλήνιο πρωτάθλημα, παρουσία πλήθος κόσμου, που είχαν καλύψει σχεδόν κάθε «μέτρο» της διαδρομής των 4.8 χλμ. .
Το καθαρά αγωνιστικό πρόγραμμα της 41ης ανάβασης Πορταριάς, άνοιξε η Ομάδα Ν, με τον Πάνο Κύρκο Mitsubishi Lancer EVO IX, να κατακτά την νίκη, σημειώνοντας τον ταχύτερο χρόνο και στα δύο σκέλη του αγώνα.
Στην δεύτερη θέση τερμάτισε ο Μηνάς Μπενής με ίδιο αυτοκίνητο ενώ την τριάδα συμπλήρωσε ο Κωνσταντίνος Καραθανάσης με Honda Civic Type R. Για την κλάση της Ν2, είχαμε οικογενειακή μάχη. Τα αδέρφια Βίκτωρας και Πανάγγελος Ρέκκας πάλεψαν για την νίκη, με τελικό νικητή τον Βίκτωρα Citroen Saxo VTS, ο οποίος βρέθηκε ελάχιστα μπροστά από τον Πανάγγελο Peugeot 106 S16.
Την σκυτάλη πήρε η Ομάδα Α, με ταχύτερο τον Αντώνη Σταφυλοπάτη οδηγώντας για πρώτη φορά το Skoda Fabia R5, Για την δεύτερη θέση, μάχη είχαμε μέχρι την τελευταία στροφή της 41ης Ανάβασης Πορταριάς. Οι Παναγιώτης Λιωρης Ford Escort RS Cosworth και Μιχάλης Ευθυμίου Ford Escort RS Cosworth, πάλεψαν έως το τέλος με τελικό νικητή τον Παναγιώτη Λιώρη. Ο Μιχάλης Ευθυμίου αρκέστηκε τελικά στην τρίτη θέση. Για την κλάση Α7, ο Αριστοτέλης Μπαρκονίκος Citroen Saxo VTS, αναδείχθηκε νικητής, με τον Βασίλη Μπάτζανο Citroen Saxo VTS, να επικρατεί στην Α6. Ο Άγγελος Μπατσίλας Suzuki Swift 1300, αναδείχθηκε νικητής στην Α5.
Στην Ομάδα Ε, είχαμε ανατροπές στο δεύτερο σκέλος του αγώνα, δίνοντας ακόμη μεγαλύτερο ενδιαφέρον στο τελικό αποτέλεσμα της συγκεκριμένης ομάδας. Ο Αποστόλης Κούσης Honda Civic Type R, έχοντας σημειώσει τον ταχύτερο χρόνο στο πρώτο σκέλος του αγώνα, δεν ολοκλήρωσε την προσπάθεια λόγω μηχανικού προβλήματος. Τελικά την μάχη για την επικράτηση στην Ομάδα Ε, έδωσαν οι Παρασκευάς Ραπατζίκος Lancia Delta Integrale, Κωνσταντίνος Γιαννούτσος Alfa Romeo 75 Turbo, και Βασίλης Ντέρμας Opel Ascona. Μετά από μονομαχία στο δεύτερο σκέλος του αγώνα, ο Παρασκευάς Ραπατζίκος κατέκτησε την νίκη στην Ομάδα Ε. Ο Κωνσταντίνος Γιαννούτσος, τερμάτισε στην δεύτερη θέση, ενώ ο Βασίλης Ντέρμας, ανέβηκε στο τρίτο σκαλί του βάθρου, ενώ ταυτόχρονα αναδείχθηκε νικητής στην κλάση Ε11. Για την κλάση Ε10, ο Αλέξανδρος Τσιόγκας Citroen AX Sport 1.6, επικράτησε του ανταγωνισμού.
Στην Formula Saloon, νικητής ήταν ο Μάριος Ηλιόπουλος Ford Focus RS, ο οποίος δεν συνάντησε καμία δυσκολία για την κορυφή της κατηγορίας.
Την δεύτερη θέση κατέλαβε ο Βαγγέλης Γεραλής Mitsubishi EVO VIII. Το τρίτο σκαλί του βάθρου συμπλήρωσε ο Νίκος Γκίκας Volkswagen Golf 1.8 20V Turbo, ο οποίος κατέκτησε και την νίκη στην FST2. Για την FSA, ο Δημήτρης Μπερτζέμης BMW 3 E36, αναδείχθηκε νικητής, ενώ στην FSA2L, ο «Κανέλος» Peugeot 106 S16, δεν άφησε κανένα περιθώριο στους αντιπάλους του και κατέκτησε την νίκη.
Στα Ιστορικά αυτοκίνητα νικητής ήταν ο Γιάννης Κάτσικας Ford Escort MK2 RS2000, ο οποίος επικράτησε των Γιώργου Μαγγίδα, Δημήτρη Σκεπασιανό, όλοι με ίδιο αυτοκίνητο.
Δηλώσεις πρωταγωνιστών:
Ομάδα Ν: Πάνος Κύρκος Mitsubishi Lancer EVO IX
“Ήταν πολύ όμορφα και τις δύο ημέρες. Επιστρέψαμε στην αγωνιστική δράση μετά τις καλοκαιρινές μας διακοπές. Εμείς είχαμε με τον Μηνά (Μπενή) μία όμορφη μάχη. Αυτό είναι πολύ θετικό, καθώς ο ένας ωθεί τον άλλον ώστε να γινόμαστε και οι δύο ταχύτεροι. Όπως και στην Ριτσώνα, η διαφορά μας ήταν πολύ μικρή, ευελπιστώ να υπάρχουν ανάλογες μάχες και στο μέλλον”.
Ομάδα Α: Αντώνης Σταφυλοπάτης Skoda Fabia R5
“Είχαμε έναν πολύ όμορφο αγώνα και ευχαριστηθήκαμε τον συναγωνισμό με τους συναθλητές μου Παναγώτη (Λιώρη) και Μιχάλη (Ευθυμίου). Το αυτοκίνητο ταίριαξε στην οδήγηση μου και από το δεύτερο σκέλος των χρονομετρημένων δοκιμών του Σαββάτου, σημειώναμε τον πρώτο χρόνο. Σήμερα στο πρώτο σκέλος του αγώνα, πραγματοποιήσαμε τον χρόνο που θέλαμε, ενώ στο δεύτερο σκέλος σε συνδυασμό με την κούραση κινηθήκαμε όπως έπρεπε. Το αυτοκίνητο ήταν καταπληκτικό και θέλω να ευχαριστήσω τον Κώστα Σπύρου για την παραχώρηση του αυτοκίνητου και την εμπιστοσύνη στο πρόσωπο μου. Συνέχεια έχει για εμάς το Ράλλυ Δ.Ε.Θ.
Στον οργανωτικό κομμάτι η Λέσχη Αυτοκινήτου Βόλου έκανε τα πάντα για να αντιμετωπίσει όλα αυτά τα συμβάντα. Δυστυχώς ήταν τόσα πολλά τα προβλήματα που παρουσιάστηκαν στα αυτοκίνητα που ήταν αδύνατο να επιλυθούν ταχύτερα. Είναι πολλές φορές θέμα συγκυριών, πέρυσι είχαμε μία μόνο εγκατάλειψη, φέτος δεν σταθήκαμε τόσο τυχεροί. Ευχαριστώ όλους τους οδηγούς για την υπομονή τους αλλά και όλους όσους βρέθηκαν στην 41η Ανάβαση Πορταριάς. Σας περιμένουμε όλους την επόμενη χρονιά”.
Ομάδα Ε: Παρασκευάς Ραπατζίκος Lancia Delta Integrale
“Απολαύσαμε έναν πολύ όμορφο αγώνα και χαρήκαμε ιδιαίτερα που μπορέσαμε και πετύχαμε αυτό το αποτέλεσμα. Μπορεί να υπήρχαν αρκετές καθυστερήσεις, αλλά αυτά τα συμβάντα είναι πάντα μέσα στους αγώνες, συγχαρητήρια σε όλους”.
Formula Saloon: Μάριος Ηλιόπουλος Ford Focus RS
“Στην δική μας περίπτωση δεν είχαμε ανταγωνισμό, παρόλα αυτά εμείς θέλαμε να δείξουμε πως είμαστε μέσα στις μάχες. Η Ανάβαση Πορταριάς για εμένα είναι ίσως η καλύτερη ανάβαση της χώρας μας. Είναι θετικό πως είχαμε και πάλι θεατές σε αγώνες αυτοκινήτου και αυτό δείχνει πως είμαστε στην σωστή κατεύθυνση. Θα πρέπει βέβαια να υπάρξει προσοχή. Εγώ αφιερώνω την νίκη στον Μελέτη (Καρατεκίδη), ο οποίος είναι πάντα μαζί μας και ας έφυγε από κοντά μας μερικές ημέρες πριν”.
Ιστορικά: Ιωάννης Κάτσικας Ford Escort MK2 RS2000
“Είμαι πολύ χαρούμενος όχι μόνο για την νίκη μου αλλά για το γεγονός ότι είχαμε μάχη με όλους τους συναθλητές μου. Στο αγωνιστικό κομμάτι, προσπαθήσαμε να οδηγήσουμε όσο το δυνατόν καλύτερα και αυτό απέδωσε. Περάσαμε πολύ όμορφα και τις δύο ημέρες του αγώνα”.