Μέσα στα τόσα προβλήματα που έχει δημιουργήσει στην κοινωνία και την οικονομία η πανδημία, εξόχως σοβαρό αναδεικνύεται και η αναστολή λειτουργίας των ΚΤΕΟ. Τόσο, σε σχέση με τη συσσώρευση ραντεβού μετά το προσδοκώμενο άνοιγμα της αγοράς, που πάει όλο και παραπέρα, λόγω των επιδημιολογικών δεδομένων, όσο και σε σχέση με την ουσία του πράγματος, δηλαδή, τον έλεγχο των κυκλοφορούντων οχημάτων ως προς την καταλληλότητά τους να κυκλοφορούν με όρους ασφάλειας και προστασίας του περιβάλλοντος.
Δεδομένου ότι έως και τις 7 Νοεμβρίου πραγματοποιούνταν, περίπου 40.000 τεχνικοί έλεγχοι την εβδομάδα, ο συνολικός αριθμός των οχημάτων που αφορούν τα μέτρα για το αρχικό διάστημα του λοκ-ντάουν προβλεπόταν σε περίπου 120.000 οχήματα. Τώρα, αντιλαμβανόμαστε πόσα παραπάνω οχήματα θα μπουν στην …αναμονή και τι έχει να γίνει στη συνέχεια!
Πάλι καλά που προβλέφθηκε ότι εξαιρούνται της υποχρέωσης καταβολής πρόσθετου ειδικού τέλους εκπροθέσμου KTEO οι ιδιοκτήτες που είχαν χαρακτηριστεί ως στενές επαφές επιβεβαιωμένου κρούσματος COVID -19, κατά το χρονικό διάστημα που υπήρχε υποχρέωση προσκόμισης οχήματος για τεχνικό έλεγχο.
Επίσης, χωρίς την προσκόμιση Δελτίου Τεχνικού Ελέγχου από δημόσιο ή ιδιωτικό ΚΤΕΟ εντός της ελληνικής επικράτειας επετράπη η ταξινόμηση μικρών φορτηγών οχημάτων με ΜΑΜΦΟ ≤ 3,5 t προερχόμενα από χώρες του εξωτερικού στις αρμόδιες Υπηρεσίες Μεταφορών και Επικοινωνιών.
Με τη σχετική εγκύκλιο παρατάθηκε, εξ άλλου, κατά σαράντα πέντε ημερολογιακές ημέρες η διάρκεια ισχύος των φύλλων δοκιμών και των πιστοποιητικών έγκρισης οχήματος μεταφοράς επικίνδυνων εμπορευμάτων ADR με ΜΑΜΦΟ ≤ 3,5 t, εφόσον η ημερομηνία λήξης της ισχύος τους είναι από 31-10-2020 έως και 30-11-2020.
Για να δούμε ποιες άλλες προβλέψεις θα υπάρξουν…