Σελίδα ετοιμάζεται να γυρίσει η Kia τη νέα χρονιά, σε ότι αφορά την εταιρική της επικοινωνία, καθώς θα παρουσιάσει το ανανεωμένο της λογότυπο και το νέο της σλόγκαν.
Όπως βλέπετε και στην παραπάνω φωτογραφία η κορεάτικη εταιρεία δημιούργησε ένα πιο κομψό λογότυπο, τα γράμματα του οποίου επικοινωνούν μεταξύ τους, έχουν πιο «ρέουσα» μορφή, πλέον δεν υπάρχει κυκλικό περίγραμμα, ενώ το στυλ του παραμένει μινιμαλιστικό.
Kia Sportage: Μαύρη αμφίεση και ηχοσύστημα που τα «σπάει»
Πίσω από το ανανεωμένο λογότυπο «κρύβεται» η πρόσθεση της Kia να αλλάξει το προφίλ της, καθώς επιθυμεί να ανατρέψει την εικόνα της που εστιάζει στα προσιτά μοντέλα και να γίνει πιο premium.
Για το ανανεωμένο της λογότυπο η Kia μας είχε προϊδεάσει ήδη από το Μάρτιο του 2019 όταν στο Σαλόνι της Γενεύης είχε παρουσιάσει το αμιγώς ηλεκτροκίνητο Imagine Concept, το οποίο μπορείτε να θυμηθείτε πατώντας εδώ.
Να πούμε ακόμα ότι το 2020 είδαμε και άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες να αναμορφώνουν το λογότυπο τους, όπως η Opel και η Volkswagen. Παράλληλα η Kia αλλάζει και το σλόγκαν της, το οποίο μέχρι τώρα ήταν «δύναμη για έκπληξη» με το «κίνηση που εμπνέει».
Η Kia βρίσκεται επί του παρόντος στη μέση ενός πενταετούς πλάνου, το οποίο δίνει έμφαση στην κινητικότητα και στα ηλεκτρικά οχήματα. Πιο αναλυτικά, στόχος της Kia είναι να λανσάρει έντεκα νέα εξηλεκτρισμένα μοντέλα έως το 2025 και να επτά αμιγώς ηλεκτροκίνητα μέχρι το 2027.