Μια παράξενη έκδοση του C3 ετοίμασε και παρουσίασε η Citroen, η οποία μοιάζει πολύ και ταυτόχρονα διαφέρει αρκετά από το μοντέλο που ξέρουμε και βλέπουμε γύρω μας στους δρόμους.
Ο λόγος είναι ότι το εν λόγω C3 απευθύνεται σε λιγότερο αναπτυγμένες αγορές, όπως εκείνη της Ινδίας και της Νότιας Αμερικής.
Με 17.750 ευρώ διαθέσιμο στη χώρα μας το νέο Citroen C3 AirCross
Σύμφωνα με όσα λέει η ίδια η Citroen, το αυτοκίνητο των φωτογραφιών είναι ένα σύγχρονο hatchback του οποίου η σχεδίαση έχει επηρεαστεί σημαντικά από τα SUV. Σε αυτό βοηθάει η αυξημένη απόσταση από το έδαφος που φτάνει τα 180 χλστ. και η όλη σχεδίαση, η οποία ακολουθεί μοτίβα που έχουμε συνηθίσει να βλέπουμε σε SUV μοντέλα.
Μπορεί το αυτοκίνητο που παρουσιάστηκε από τους Γάλλους να ονομάζεται C3, όμως έχει κάποιες βασικές διαφορές από εκείνο που έχουμε γνωρίσει στην Ευρώπη με το ίδιο όνομα. Η βασικότερη αφορά τη σχεδίαση που έχει ακολουθηθεί μπροστά, η οποία είναι σε πάρα πολύ μεγάλο βαθμό επηρεασμένη από την τελευταία γενιά του C4.
Παρά το γεγονός ότι απευθύνεται σε αναδυόμενες αγορές, ο εξοπλισμός σε αυτή την παράξενη έκδοση του C3 δεν είναι ελλιπής. Χαρακτηριστικά, στο κέντρο του ταμπλό η Citroen έχει τοποθετηθεί οθόνη αφής 10 ιντσών η οποία είναι συμβατή με Android Auto και Apple CarPlay. Επιπλέον, πίσω από το τιμόνι δεν υπάρχει αναλογικό καντράν αλλά οθόνη η οποία λειτουργεί ως ψηφιακός πίνακας οργάνων.
Αν και η Citroen δεν έκανε αναφορά στην γκάμα κινητήρων του C3, είπε ότι η ανάρτηση έχει προσαρμοστεί στις ιδιαίτερες οδηγικές συνθήκες της κάθε περιοχής.
Με το ρυθμό ανάπτυξης που έχει η αγορά της Ινδίας, αναμένεται σύντομα να γίνει η τρίτη μεγαλύτερη στον κόσμο. Η Citroen έκανε την είσοδό της εκεί το 2019 με πρώτο λανσάρισμα να είναι το C5 Aircross.
Ο διευθύνων σύμβουλος της Citroen, Vincent Cobee, έχει δηλώσει ότι μέχρι το 2024 η εταιρεία πρόκειται να κυκλοφορήσει τρία μοντέλα με διεθνή προσανατολισμό, ως μέρος του προγράμματος “C Cubed”.
Η διάθεση για αυτή την παράξενη έκδοση του C3 θα ξεκινήσει το δεύτερο μισό του 2022 από την Ινδία και λίγο μετά θα ακολουθήσει η Νότια Αμερική με χώρες όπως Βραζιλία, Αργεντινή, Χιλή, Κολομβία, Ουρουγουάη, Περού και Εκουαδόρ. Οι δεξιοτίμονες εκδοχές για την Ινδία θα παράγονται στο εργοστάσιο που βρίσκεται στην ινδική πόλη Chennai, ενώ οι αριστεροτίμονες για τη Νότια Αμερική θα συναρμολογούνται στο Porto Real, της Βραζιλίας.