Πως σκέπτεται η Ford το μέλλον σε ο,τι έχει να κάνει με τις ηλεκτρογεννήτριες;
Στο πλαίσιο αυτό η Ford ανακοίνωσε τη δημιουργία ενός ευρωπαϊκού κέντρου έρευνας στην Κολωνία της Γερμανίας στο οποίο θα μελετηθούν νέες διαδικασίες παραγωγής για την επόμενη γενιά ηλεκτροκινητήρων.
Πρόγραμμα
Στόχος του ερευνητικού προγράμματος με την ονομασία HaPiPro2, είναι η ανάπτυξη προηγμένων προϊόντων και νέων διαδικασιών που θα αποτελέσουν τη βάση για να μπορέσουν διάφοροι Ευρωπαίοι κατασκευαστές να γίνουν πρωτοπόροι στη μαζική παραγωγή εξαρτημάτων ηλεκτρικών οχημάτων.
Στο σχήμα αυτό συμπράττουν οι Ford, Thyssenkrupp System Engineering, τα τμήματα τρισδιάστατης εκτύπωσης και προϊοντικής μηχανολογίας του πανεπιστήμιου RWTH Aachen, καθώς και η Engiro, η οποία ειδικεύεται στους ηλεκτροκινητήρες. Κατά τη διάρκεια του project δημόσιας χρηματοδότησης διάρκειας 36 μηνών, οι εταιρείες θα συνεργαστούν για την ανάπτυξη ευέλικτων και αποδοτικών νέων μεθόδων παραγωγής που θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν σε ευρεία κλίμακα για εξαρτήματα μελλοντικών ηλεκτροκινητήρων σε μία γραμμή παραγωγής.
Aγριεύει συνεχώς το Ford Mustang
Να θυμίσουμε ότι το Φεβρουάριο, η Ford δεσμεύτηκε για τη γκάμα των επαγγελματικών οχημάτων της στην Ευρώπη θα περιλαμβάνει υβριδικά μοντέλα plug-in hybrid, και αμιγώς ηλεκτρικά μέχρι το 2024, με τα δύο τρίτα των πωλήσεων επαγγελματικών οχημάτων να είναι αμιγώς ηλεκτρικά ή plug-in υβριδικά μέχρι το 2030. Μέχρι τα μέσα του 2026, το 100% της γκάμας επιβατικών οχημάτων της μάρκας θα είναι επίσης υβριδικά, plug-in hybrid και αμιγώς ηλεκτρικά ενώ μέχρι το 2030 η εταιρεία θα είναι πλήρως ηλεκτρική για τα οχήματά της στην Ευρώπη .
Το πρώτο, ευρωπαϊκής παραγωγής, αμιγώς ηλεκτρικό επιβατικό όχημα της εταιρείας θα κατασκευάζεται επίσης στην Κολωνία το 2023 στο νέο Cologne Electrification Centre μετά από επένδυση ύψους 1 δις δολαρίων με σκοπό τη συνέχιση του εκσυγχρονισμού των εγκαταστάσεών του στο πλαίσιο της προετοιμασίας για ένα αμιγώς ηλεκτρικό μέλλον.
Η δέσμευση της Ford για τον εξηλεκτρισμό επεκτείνεται με το λανσάρισμα 17 νέων εξηλεκτρισμένων μοντέλων για ευρωπαίους πελάτες πριν από το τέλος της χρονιάς. Μεταξύ αυτών είναι το νέο αμιγώς ηλεκτρικό Mustang Mach-E, οι παραδόσεις της οποίας είναι ήδη σε εξέλιξη στην Ευρώπη.