Mε τον αέρα του νικητή, στην πρεμιέρα του πρωταθλήματος, ταξιδεύει η M-Sport με τα Ford Puma Rally1 στη Σουηδία.
Στον 2ο γύρο του φετινού παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι, που φέτος ο σκανδιναβικός αγώνας έχει μεταφερθεί ακόμα πιο βόρια κοντά στον Αρκτικό Κύκλο, για περισσότερο χιόνι.
Διαβάστε ακόμα
Τι ετοιμάζει, μάλλον τις βελτιώσεις έχει κάνει η M-Sport στο Ford Puma Rally1 μετά την πρεμιέρα του πρωταθλήματος στο πριγκιπάτο της Μεσογείου, το Μονακό.
Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι θα βελτιώσει την αεροδυναμική, προς όφελος του αέρα που εισέρχεται στις εισαγωγές για την ηλεκτρογεννήτρια, οι οποίες βρίσκονται στο πίσω πλαϊνό μέρος του αυτοκινήτου.
Για καλύτερη ροή του αέρα οι εξωτερικοί καθρέπτες από την παράλληλη θέση με το δρόμο, θα τοποθετηθούν κάθετα.
Αυτή τη λύση τη «τσίμπησαν» οι τεχνικοί της M-Sport από την Toyota με τα Yaris Rally1.
Στους αγώνες όλα παίζουν το ρόλο τους και η τελευταία λεπτομέρεια είναι αυτή που μπορεί να κάνει τη διαφορά.
Όμως δε θα δούμε στις χιονισμένες Ειδικές Διαδρομές της Σουηδίας ούτε τους νικητές Loeb-Galmiche, αλλά ούτε και τους δεύτερους της γενικής κατάταξης Ogier-Veillas, καθώς έχουν αποφασίσει να κάνουν περιορισμένο πρόγραμμα αγώνων.
Χωρίς τους δύο “Seb” έχει ενδιαφέρον να δούμε ποιο πλήρωμα θα σηκώσει τα κύπελλα του νικητή, ποια στις άλλες θέσεις του βάθρου, αλλά να δούμε και πως θα αντιδράσουν τα αυτοκίνητα που φέρουν υβριδική τεχνολογία, τα οποία για πρώτη φορά επισήμως θα τα δούμε στη μάχη με τα χρονόμετρα σε τόσο ακραίες συνθήκες με τον υδράργυρο να δείχνει αρκετούς βαθμούς υπο το μηδέν στην κλίμακα Κελσίου.