Ο Eberhard Mahle ήταν πρωταθλητής Ευρώπης το 1966. Ο πρώτος οδηγός που κατέκτησε διεθνή τίτλο οδηγώντας Ρorsche 911.
Εκτός από τον τίτλο το 1966, επιτυχία που ήρθε ύστερα από ένα σοβαρό ατύχημα στα καρτ, χωρίς να φταίει ο ίδιο, περνώντας ενάμιση χρόνο στο νοσοκομείο, χάρισε σημαντικές διακρίσεις με αυτοκίνητα από το Zuffenhausen. Το 1959, τερμάτισε δεύτερος στο Targa Florio στο τιμόνι μιας Ρorsche 550 Spyder. Το 1960 κέρδισε το Solitude Rally οδηγώντας Ρorsche 356 Super 90.
Ο Eberhard Mahle ξεκίνησε την αγωνιστική του καριέρα το 1954 οδηγώντας DKW 3=6 στο Solitude Rally και πήρε τη νίκη στην κατηγορίας. Ο Eberhard Mahle αγόρασε την πρώτη του Ρorsche την ίδια χρονιά. Παρά τη σχετικά μέτρια ισχύ 40 ίππων του κινητήρα boxer των 1100 κ.εκ., την επόμενη χρονιά τερμάτισε έκτος στην ανάβαση του λόφου Achalm κοντά στο Reutlingen.
Μέχρι το 1963, ο νεαρός Mahle είχε συμμετάσχει σε περίπου 210 αγώνες, με πάνω από 150 νίκες στις κατηγορίας όπου συμμετείχε. Οδήγησε για τις εταιρίες Abarth, Borgward και Mercedes-Benz.
Να σημειωθεί επίσης ότι το επώνυμο Mahle είναι γνωστό στους αγωνιστικούς κύκλους καθώς ο πατέρας του Eberhard Mahle, ο Ernst Mahle ίδρυσε τη εταιρία Mahle GmbH μαζί με τον αδελφό του Hermann.
Τα πρώτα έμβολα υψηλής απόδοσης Mahle δοκιμάστηκαν στην Ρorsche 356 στις αρχές της δεκαετίας του 1950. Από τότε, η εταιρεία Mahle έγινε συνώνυμος κατασκευαστής πρωτότυπου εξοπλισμού για την Ρorsche.