Η Giorgio έχει χαρακτηριστεί πολλές φορές ως ένα από τα καλύτερα επιτεύγματα της Alfa Romeo, καθώς καταφέρνει να δώσει την απαραίτητη βάση για τη δημιουργία αυτοκινήτων με συναίσθημα. Βέβαια μέχρι τώρα μόνο δύο μοντέλα τη χρησιμοποίησαν και δεν πρόκειται να υπάρξει άλλο στο μέλλον.
Όταν οι Ιταλοί ανέπτυξαν την πλατφόρμα Giorgio είχαν προσδοκίες για τη χρήση της σε αρκετά μοντέλα, όμως κατέληξαν να την τοποθετήσουν μόνο σε ένα sedan και ένα SUV, την Giulia και τη Stelvio, αντίστοιχα. Βασικό στοιχείο που την χαρακτήριζε ήταν η πισωκίνητη φύση της, η οποία επέτρεπε όμως και την τοποθέτηση τετρακίνησης. Εκτός από τις δύο Alfa Romeo, την Giorgio συναντάμε στο Jeep Grand Cherokee L, ενώ θα τη δούμε και στο νέο μεσαίο SUV της Maserati, την Grecale.
Η Alfa Romeo ετοιμάζει comeback με super sedan για να «χτυπήσει» τους μεγάλους!
Από εδώ και πέρα, όμως, η ιταλική μάρκα μπαίνει σε μία νέα εποχή και η Giorgio δεν έχει καμία θέση στα μελλοντικά πλάνα της.
Μετά την ένωση των ομίλων PSA και FCA η Alfa Romeo ανήκει στο νέο όμιλο που δημιουργήθηκε με την ονομασία Stellantis. Αυτό σημαίνει πληθώρα αλλαγών. Αρχικά, στην ηγεσία της πλέον βρίσκεται ο Jean-Philippe Imparato, πρώην επικεφαλής της Peugeot.
Ο Γάλλος έκανε κάποιες δηλώσεις σχετικά με το μέλλον της εταιρείας στο τιμόνι της οποίας βρίσκεται τους τελευταίους μήνες.
Αυτό που είπε ο Imparato είναι ότι από εδώ και πέρα η Alfa Romeo θα χρησιμοποιεί τις ίδιες πλατφόρμες που συναντάμε και σε άλλα μοντέλα του ομίλου. Συγκεκριμένα θα δούμε την STAL-large, μία νέα πλατφόρμα που θα αναπτύξει ο όμιλος και θα μπορεί να προσφέρει αυτονομία μέχρι και 800 χλμ.
Η αναφορά σε αυτονομία δεν έγινε από λάθος. Η Alfa Romeo θα ακολουθήσει και αυτή το δρόμο της ηλεκτροκίνησης, όπως κάνουν όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες του πλανήτη. Το πρώτο βήμα θα το κάνει με το λανσάρισμα της Tonale, του SUV που ετοιμάζει, το οποίο στην γκάμα των κινητήριων συνόλων του θα έχει και ένα plug-in υβριδικό.
Πέραν των παραπάνω ο Imparato είπε ότι όλα τα μοντέλα της Alfa Romeo από εδώ και στο εξής θα είναι εξηλεκτρισμένα, δηλαδή θα φέρουν κάποιας μορφής ηλεκτροκίνηση ή θα είναι ακόμα και αμιγώς ηλεκτρικά. Πρόκειται για μία αναπόφευκτη απόφαση καθώς η Ευρωπαϊκή Ένωση έχει επιβάλει οι αυτοκινητοβιομηχανίες να μειώσουν τους ρύπους των αυτοκινήτων τους κατά 60% μέχρι το 2030. Σε διαφορετική περίπτωση τα πρόστιμα θα είναι ιδιαίτερα υψηλά.
Μετά την Tonale σειρά παίρνει ένα νέο, μικρότερο SUV, του οποίου μία πιθανή ονομασία είναι Brennero.