Μετά από αρκετούς μήνες αναμονής η Lexus ανακοίνωσε επιτέλους πότε θα αποκαλύψει πλήρως το πρώτο της μοντέλο που έχει δημιουργηθεί εξ’ αρχής ως αμιγώς ηλεκτροκίνητο.
Ο λόγος για το επερχόμενο RZ, και συγκεκριμένα την έκδοση RZ 450e, που θα κάνει πρεμιέρα διαδικτυακά στις 20 Απριλίου. Υπενθυμίζουμε ότι η Lexus έχει ήδη μπει στην πρίζα με το UX 300e, το οποίο όμως αρχικά μας συστήθηκε με κινητήρες εσωτερικής καύσης και αργότερα απέκτησε αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση.
Ας επιστρέψουμε όμως τώρα στο επερχόμενο RZ. Το Μάρτιο του 2021 η Lexus μας είχε δώσει μια πρόγευση μέσα από το LF-Z Electrified, το οποίο όμως είχαμε γνωρίσει σε πρωτότυπη μορφή.
Τον περασμένο Φεβρουάριο είδαμε τις πρώτες επίσημες φωτογραφίες του RZ, το οποίο ξεχωρίζει με τα εμπρός Led φώτα σε σχήμα μπούμερανκ, με την τονισμένη κάθετη κλειστού τύπου μάσκα, με την ελαφρώς κεκλιμένη γραμμή της οροφής που ενσωματώνει μια διακριτική αεροτομή, τα πίσω φωτιστικά σώματα που επικοινωνούν με μια λεπτή φωτεινή λωρίδα στην πόρτα του χώρου αποσκευών, ενώ το αμάξωμα δείχνει να έχει αρκετές ακμές και νερώσεις.
Για πρώτη φορά όμως έχουμε και φωτογραφίες από το εσωτερικό του νέου RZ. Σημείο αναφοράς αποτελεί αναμφισβήτητα το τιμόνι, καθώς έχει σχεδόν επίπεδη βάση και είναι ελλειπτικό στο πάνω τμήμα του, θυμίζοντας το αντίστοιχο της Tesla. Παρατηρήστε ακόμα το οδηγοκεντρικό κόκπιτ, το ψηφιακό πίνακα οργάνων προς τον οποίο η θέα είναι ανεμπόδιστη χάρη στο ελλειπτικό τιμόνι και τη μεγάλη κεντρική οθόνη αφής του συστήματος πολυμέσων.
Διαβάστε ακόμα
Σύμφωνα με τη Lexus το RZ έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε να παρέχει στον οδηγό premium ποιότητα, καθώς και μια οικεία σύνδεση με το αυτοκίνητο που χαρακτηρίζεται από εμπιστοσύνη, έλεγχο και άνεση. Επισημαίνεται ακόμα ότι το νέο RZ είναι το πρώτο μοντέλο της Lexus που βασίζεται στην ειδική για αμιγώς ηλεκτροκίνητα μοντέλα πλατφόρμα e-TNGA, την οποία χρησιμοποιούν επίσης τα Toyota bZ4x και Subaru Solterra.
Το πρωτότυπο LF-Z Electrified στο οποίο θα βασίζεται το νέο RZ διέθετε μπαταρία ιόντων λιθίου χωρητικότητας 90 kWh με αυτονομία 600 χλμ. ενώ η ισχύς και η ροπή ήταν στους 545 ίππους και 700 Nm αντίστοιχα. Επιπλέον το LF-Z Electrified Concept, εγκαινίασε το καινοτόμο ηλεκτρικό σύστημα ελέγχου κίνησης DIRECT4. Μένει να δούμε ποια από τα παραπάνω χαρακτηριστικά θα αφομοιώσει το νέο RZ…