Το χειροκίνητο κιβώτιο αποφάσισε να αποχαιρετίσει οριστικά ακόμα μία εταιρεία, αυξάνοντας τον αριθμό εκείνων που το καταργούν εντελώς από τον κατάλογό τους.
Αυτή η εταιρεία είναι η Aston martin η οποία θα σταματήσει να εξοπλίζει τα αυτοκίνητά της με χειροκίνητο κιβώτιο μέσα στο 2022.
Στο πλαίσιο δηλώσεων που έκανε στην Αυστραλία ο επικεφαλής της βρετανικής μάρκας, Tobias Moers, είπε ότι το χειροκίνητο κιβώτιο που συναντάμε στη Vantage θα σταματήσει να προσφέρεται όταν έρθει η ανανεωμένη εκδοχή του μοντέλου.
Tesla: Κάνει το αδιανόητο. Καταργεί τον επιλογέα του κιβωτίου ταχυτήτων
Συνεχίζοντας ο Moers είπε ότι η εταιρεία πλέον δεν είναι παύει να ασχολείται με αυτού του είδους τα κιβώτια ταχυτήτων και ότι πρόκειται για μια επιλογή που δεν πήγε πολύ καλά. Πρόσφατα έγινε επαναξιολόγηση της κατάστασης και φάνηκε ότι είναι κάτι το οποίο πλέον δε χρειάζεται. Επιπλέον, η ύπαρξή του απαιτούσε πόρους καθώς έπρεπε να αναβαθμίζεται ώστε να μένει εντός των διάφορων κανονισμών αλλά και να συμβάλει στη μείωση των εκπομπών ρύπων. Άλλωστε πρόκειται για ένα κιβώτιο που έχει αναπτύξει μόνη της η Aston Martin, οπότε έπρεπε να φροντίζει η ίδια για την αναβάθμισή του. Πλέον κάτι τέτοιο δεν έχει νόημα καθώς υπάρχουν πολύ λίγοι αγοραστές οι οποίοι να είναι τόσο ενθουσιώδες με την οδήγηση ώστε να θέλουν την Aston Martin τους με χειροκίνητο κιβώτιο.
Η επαναφορά των χειροκίνητων στην γκάμα των Βρετανών έγινε με τη Vantage περίπου πριν από δύο χρόνια. Επρόκειτο για μία απόφαση που πήρε ο τότε επικεφαλής, Andy Palmer. Ο Palmer πίστευε ότι αυτή η επιλογή θα αποτελούσε στοιχείο που θα έκανε τη βρετανική μάρκα να ξεχωρίσει από τους ανταγωνιστές της, οι οποίοι χρησιμοποιούν αποκλειστικά αυτόματα κιβώτια εδώ και πολύ καιρό. Μάλιστα, ο Palmer ήθελε η Aston Martin να είναι η τελευταία εταιρεία που θα εγκαταλείψει τα χειροκίνητα. Τελικά αυτό έμελλε να μη γίνει, καθώς δε συμφωνεί ο Moers.
Αυτή είναι η δεύτερη μεγάλη αλλαγή που κάνει ο Moers στη στρατηγική της Aston Martin. Η πρώτη ήταν ότι τελικά δε θα προχωρήσει η υιοθέτηση ενός V6 που είχε αρχίσει να αναπτύσσει η εταιρεία μόνη της, αλλά για λόγους κόστους θα συνεχιστεί η χρήση εξηλεκτρισμένων συνόλων από τη Mercedes – AMG.
Έτσι, ακόμα μία εταιρεία αφήνει πίσω της το χειροκίνητο κιβώτιο. Άραγε πόσα χρόνια ζωής έχει ακόμα; Μάλλον όχι πολλά.