Το DS4 ετοιμάζεται να γίνει η νέα προσθήκη στην γκάμα της DS, της πολυτελούς γαλλικής μάρκας, καθώς θα αρχίσει την εμπορική της πορεία προς το τέλος του έτους που διανύουμε.
Το νέο μοντέλο έρχεται με μήκος 4,40 μέτρα, πλάτος 1,83 μέτρα, ύψος 1,47 μέτρα, μεγάλους τροχούς συνολικής διαμέτρου 720 χιλιοστών (με ζάντες ελαφρού κράματος έως 20 ιντσών και τις 19 ίντσες να είναι βασικός εξοπλισμός των περισσότερων εκδόσεων) και υψηλή απόσταση από το έδαφος,
Το εμπρόσθιο μέρος χαρακτηρίζεται από τη νέα φωτιστική “υπογραφή”. Οι πολύ λεπτοί προβολείς με το σύστημα φώτων DS MATRIX LED VISION, συνδυάζουν τον τυπικό φωτισμό με αυτόν της κατεύθυνσης που ακολουθεί κατά την περιστροφή του τιμονιού. Το σύστημα αυτό, συμπληρώνεται με τα φώτα ημέρας τα οποία αποτελούνται από δύο γραμμές LED εκατέρωθεν.
Ήδη από το ξεκίνημα της πορείας του το DS4 θα διαθέτει plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης, το οποίο θα αποδίδει 225 ίππους, ενώ θα μπορεί να κινηθεί μέχρι και για 55 χλμ. αμιγώς ηλεκτρικά. Έτσι, οι περισσότερες από τις καθημερινές μετακινήσεις θα γίνονται χωρίς να καταναλώνεται καύσιμο και χωρίς να εκπέμπονται ρύποι.
Σε αυτό το σύνολο συναντάμε τον 4κύλινδρο κινητήρα PureTech των 180 ίππων και τον ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 110 ίππων με νέα μπαταρία 12,4 kWh. Η ροπή των 360 Nm επιτρέπει την επιτάχυνση από στάση έως τα 100 χλμ./ώρα σε 7,7 δευτερόλεπτα και την κάλυψη των πρώτων 1.000 μέτρων σε 27,3 δευτερόλεπτα, με κατανάλωση καυσίμου μόλις 1,3 λίτρα / 100 χιλιόμετρα και εκπομπές CO2 από 29 g/km στον συνδυασμένο κύκλο WLTP. Μέχρι το 2024, το DS 4 θα είναι διαθέσιμο και σε μια 100% ηλεκτρική εκδοχή.
Πέραν του plug-in υβριδικού συνόλου το DS4 θα προσφέρεται και με τρεις βενζινοκίνητες επιλογές, PureTech 130 Automatic, PureTech 180 Automatic και PureTech 225 Automatic και μια πετρελαιοκίνητη BlueHDi 130 Automatic Diesel, οι εκδόσεις του DS 4 θα προσφέρονται με κατανάλωση από 4,8 λίτρα/100 χλμ. για το πετρελαιοκίνητο, 5,9 λίτρα/100 χλμ. για το βενζινοκίνητο (στον συνδυασμένο κύκλο WLTP) και εκπομπές CO2 125 g/km και 135 g/km αντίστοιχα.
Το DS4 έχει βασιστεί στην πλατφόρμα EMP2, την οποία έχουμε δει και σε άλλα μοντέλα του ομίλου Stellantis.