Το πρωτότυπο DS E-Tense Performance σχεδιάστηκε ως ένα εργαστήριο πολύ υψηλών επιδόσεων, με σκοπό να επιταχύνει την ανάπτυξη των μελλοντικών μοντέλων της DS Automobiles.
Επινοήθηκε, αναπτύχθηκε και δημιουργήθηκε μετά την κατάκτηση των τίτλων στο παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula E, σε δύο διαδοχικές σεζόν.
Το E-Tense Performance βασίζεται σε πλαίσιο από ανθρακονήματα και φέρει δύο ηλεκτροκινητήρες (250 kW εμπρός και 350 kW πίσω) που αντιστοιχεί σε 815 ίππους και ροπή 8.000 Nm απόδοσης 600 kW (815 ίππους) .
Διαβάστε ακόμα
Το πλαίσιο, η μονάδα ισχύος και η μπαταρία εισάγουν καινοτόμες λύσεις, δοκιμασμένες στο χώρο των αγώνων που έχουν σαν στόχο να τροφοδοτήσουν την ανάπτυξη των μελλοντικών 100% ηλεκτρικών μοντέλων παραγωγής E-Tense.
Το DS E-Tense Performance με πλαίσιο από ανθρακονήματα με σύστημα μετάδοσης από το μονοθέσιο της Formula E, με τις ρυθμίσεις της ανάρτησης να είναι σε θέση να εγγυηθούν την καλύτερη δυνατή πρόσφυση σε δρόμους, ακόμα και στις συχνές κακοτεχνίες στον αστικό ιστό, ή σε οποιεσδήποτε καιρικές συνθήκες.
Η μπαταρία είναι ένα από τα θεμελιώδη μέρη του αυτοκινήτου. Είναι συμπαγής και στεγάζεται σε σύνθετο μέρος από άνθρακα-αλουμινίου σχεδιασμένο από την DS Performance. Bρίσκεται σε κεντρική πίσω θέση για βέλτιστη κατανομή βάρους.
Η μπαταρία της DS E-Tense Performance εμπνεύστηκε από τους αγώνες ηλεκτρικών αυτοκινήτων και αναπτύχθηκε από κοινού με την Total Energies και τη θυγατρική της Saft.
Το DS E-Tense Performance αποκαλύπτει ιδέες για τη σχεδίαση των μελλοντικών μοντέλων της DS Automobiles, ιδιαίτερα στο μπροστινό μέρος.
Το μπροστινό μέρος αποκαλύπτει μια νέα ιδέα έκφρασης στη θέση της γρίλιας.
Και στις δύο πλευρές, τα νέα φώτα ημέρας συνδυάζουν τεχνολογία και σχεδίαση για μεγαλύτερη εμβέλεια φωτός. Συνολικά αποτελούνται από 800 LED. Δύο κάμερες τοποθετημένες αντί για προβολείς συμπληρώνουν την οπτική ταυτότητα του DS E-Tense Performance, ενώ επιτρέπουν τη συλλογή χρήσιμων δεδομένων από αυτό το εργαστήριο οδήγησης.
Για να συμβαδίσει με την αεροδυναμική γραμμή, το αμάξωμα εισάγει ένα χρώμα παρεμβολής. Ανάλογα με τις εξωτερικές συνθήκες και τη γωνία από την οποία το κοιτάτε, η αντίληψη του χρώματος αλλάζει και δίνει ένα εντυπωσιακό αποτέλεσμα αντίθεσης με τις γυαλιστερές μαύρες επιφάνειες να απλώνονται μέχρι το καπό. Οι τροχοί 21 ιντσών εισάγουν ένα αεροδυναμικό προφίλ με μοναδικά ένθετα.
Το εσωτερικό φέρει bucket καθίσματα και τιμόνι της Formula E δημιουργούν την όρεξη για «εργασία» που είναι αφιερωμένη στις υψηλές επιδόσεις, ενώ το ηχοσύστημα Focal Utopia συνδυάζεται αποκλειστικά με ηχεία Scala Utopia Evo σε πρωτότυπα χρώματα. Φτιαγμένα με τα καλύτερα εξαρτήματα, αυτό το γαλλικό σύστημα μεταμορφώνουν το εσωτερικό σε αίθουσα μουσικής με έναν μοναδικό χαρακτηριστικό ήχο.
Από την κυκλοφορία των πρώτων μοντέλων της DS Automobiles το 2014, η εταιρία έχει θέσει την ηλεκτροκίνηση στο επίκεντρο της στρατηγικής της.
Ως ο πρώτος κατασκευαστής της premium κατηγορίας που συμμετείχε στη Formula E, η γαλλική μάρκα εκμεταλλεύτηκε την επιτυχία της στο 100% από το πρωτάθλημα της ηλεκτρικής Formula E, για να υποστηρίξει την έρευνα και την ανάπτυξή της σε πιο βιώσιμη κινητικότητα καθώς από το 2024, κάθε νέο μοντέλο της DS Automobiles θα είναι μόνο αμιγώς ηλεκτρικό.
«Στόχος μας είναι να εφαρμόσουμε την εμπειρία που αποκτήσαμε στη Formula E και την τεχνογνωσία που έχουμε πάρει από τους διεθνείς τίτλους μας σε ένα έργο που προβλέπει το ηλεκτρικό αυτοκίνητο υψηλών επιδόσεων του αύριο. Είναι ένα εργαστήριο που θα χρησιμοποιήσουμε για να αναλύσουμε τη συμπεριφορά των εξαρτημάτων και να τα αναπτύξουμε με σκοπό να τα εφαρμόσουμε στα μελλοντικά μοντέλα. Η ιδέα είναι επίσης να βρεθούν λύσεις για χαμηλότερο κόστος, να διευκολυνθεί η κατασκευή τους και να διερευνηθούν οι εφαρμογές σε μοντέλα παραγωγής. Οι επόμενες γενιές της σειράς E-Tense θα επωφεληθούν από αυτές τις εξελίξεις» δήλωσε ο Thomas Chevaucher, υπεύθυνος ανάπτυξης του concept DS Performance.
Τον Φεβρουάριο του 2022, η ομάδα DS Performance ξεκινάει τις πρώτες δοκιμές για την DS E-Tense Performance.
Ο Jean-Εric Vergne, και ο Antonio Felix da Costa, αμφότεροι πρωταθλητές της Formula E, θα εναλλάσσονται στο τιμόνι του πρωτοτύπου για να ολοκληρώσουν την ανάπτυξή του, πριν ξεκινήσουν δοκιμές σε πίστες και ανοιχτούς δρόμους.