Και δε θα μπορούσε να είναι αλλιώς αφού στο κοσμοπολίτικο νησί του Αργοσαρωνικού, τις Σπέτσες, το Εαρινό ράλι της ΦΙΛΠΑ επέστρεψε φέτος μετά από απουσία 5 χρόνων.
69 πληρώματα με τις κούκλες των δρόμων μιας άλλης εποχής οδήγησαν κάτω από
τον καταγάλανο ουρανό, επιλέγοντας μεταξύ δυο κατηγοριών: την SUPER TROPHY (Regularity) με ελεύθερη χρήση όλων των οργάνων με κανονικές (green) και γρήγορες (red) ειδικές διαδρομές, ή την CLASSIC TROPHY (Touring) με χαμηλότερες
ταχύτητες και χρήση μόνο κλασσικών οργάνων, που δεν δείχνουν ΜΩΤ (μέση ωριαία ταχύτητα).
Η χρονομέτρηση του αγώνα έγινε δορυφορικά από την ANUBE, με χρονομετρήσεις υψηλής ακριβείας και άμεση προβολή αποτελεσμάτων στο διαδίκτυο.
Η εκκίνηση δόθηκε στα Ίσθμια το πρωί της Παρασκευής και ακολούθησαν 4 ειδικές
διαδρομές που πέρασαν από Κεχριές, Ρυτό, Σοφικό με τελευταία ειδική την Δρυόπη.
Όλοι οι συμμετέχοντες συγκεντρώθηκαν το μεσημέρι στην Κόστα και πέρασαν με το
καραβάκι στο πανέμορφο νησί των Σπετσών, όπου παρατάχθηκαν μπροστά από το Poseidonion Grand Hotel, με την πλατεία να γεμίζει από πολύ όμορφα αυτοκίνητα ενώ οι επισκέπτες δεν έχασαν την ευκαιρία να τα φωτογραφίζουν
Το πρωί του Σαββάτου και με όλα τα πληρώματα ξεκούραστα, εκκίνησαν για τον καθιερωμένο γύρο του νησιού και το προγραμματισμένο πικ-νικ στην παραλία της Αγίας Παρασκευής, προσφορά του Εμπορικού Συλλόγου Σπετσών και του Poseidonion Grand Hotel, όπου οι καλεσμένοι είχαν την ευκαιρία να χαλαρώσουν στην παραλία, να αναλύσουν τα της διαδρομής κάτω από τον ήχο των μουσικών επιλογών που επιμελήθηκε ο Τζόνι Βαβούρας, ενώ οι πιο θαρραλέοι βούτηξαν στα καταγάλανα νερά.
Η επιστροφή έγινε αργά το μεσημέρι από το δυτικό μέρος του νησιού και μέσω του παλιού λιμανιού.
Τα αυτοκίνητα παρατάχθηκαν ανά μάρκα, προέλευση και χρονολογία μπροστά από
το ξενοδοχείο Poseidonion Grand Hotel, έτοιμα για τις τελευταίες φωτογραφίες και για την
ψηφοφορία για το πιο όμορφο αυτοκίνητο του αγώνα.
Το βράδυ του Σαββάτου και αφού ολοκληρώθηκε η ψηφοφορία για το πιο όμορφο
αυτοκίνητο της εκδήλωσης, το οποίο κέρδισε η κόκκινη Jaguar XK 140 του 1956 με πλήρωμα τους Οtt-Βαλατά.
Aναλυτικά τα αποτελέσματα
Στην κατηγορία SUPER TROPHY αναδείχθηκε το ζεύγος Γεωργακόπουλος – Μπινιάκου με Morris
Mini του 1967, με δεύτερους τους Γεωργοσόπουλο- Παπανικολάου με Talbot/Matra
Murena του 1981, ενώ το βάθρο συμπλήρωσαν οι Λυμπερόπουλος – Γιαννιώτη, με
Mercedes 250S του1967.
Στην κατηγορία CLASSIC TROPHY νικητές αναδείχθηκαν οι Χαβρεδάκης-Αλυγιζάκης με BMW 501/8 του 1959, στη δεύτερη θέση οι Χ. Μητρόπουλος-Ι. Μητρόπουλος με Alfa Romeo Spider 2000 του 1959 και στην 3η θέση οι Κλουκίνας-Λάμπρου με Lotus Elan SE του 1992.
Τα αποτελέσματα των επιμέρους κατηγοριών ήταν:
Super Trophy κατηγορία G
Ν. Χρυσανθόπουλος – Σ. Χρυσανθόπουλος, Seat 127, 1979
Α. Σινάνογλου – Α. Σινάνογλου, Porsche 911 S, 1977
Σαρρής– Μπάστος, Triumph GT6, 1972
Super Trophy κατηγορία H
Α. Κλουκίνας– Κολοκοτρώνης, BMW 316, 1986
Α. Χριστοδούλου – Α. Χριστοδούλου, Lancia Delta, 1991
Classic Trophy κατηγορία E
Μαζαράκης– Μαζαράκη, Volkswagen Karmann Ghia, 1956
Χόλης– Voskeritchian, Jaguar XK150SE, 1957
Ρηγινός– Στρογγύλη, Mercedes Benz 190SL, 1960
Classic Trophy κατηγορία F
Παππάς– Ψαρράς, Fiat 500 F, 1965
Τσιμής– Τσιμή, Mercedes Benz 230SL, 1966
Χριστοφίδης– Μαρινόπουλος, Morgan Plus 4, 1968
Classic Trophy κατηγορία G
Καούτσκης– Σούραλη, Audi 100LS, 1973
Κοζανίτου– Νάσια, British Leyland Mini 1000, 1979
Νασόπουλος– Φωτίου, Peugeot 504, 1977
Classic Trophy κατηγορία H
Καββαδίας– Χατζή, BMW 320i Cabrio, 1991
Γρηγοράτος– Γρηγοράτου, Alfa Romeo Spider Veloce, 1990
Ντάβος– Λιναρδάτος, Lotus Caterham Super 7, 1991
,