Γεννήθηκε όταν άρχισε να εξαπλώνεται η τάση της αυτοκίνησης και τώρα είναι έτοιμο να διευρύνει τους ορίζοντές του με το καινούργιο Cinturato P7, το οποίο κουβαλά επτά δεκαετίες συνεχούς τεχνολογικής εξέλιξης.
Το νέο Ρ7 εξελίχθηκε για να προσφέρει κράτημα στις στροφές, στο βρεγμένο, χαμηλή αντίσταση κύλισης, αλλά και ασφαλές φρενάρισμα.
WRC, Pirelli: Ο πρώτος κύκλος δοκιμών ολοκληρώθηκε
Με τα νέα συστήματα εφαρμογής η συνολική διάρκεια ζωής του νέου ελαστικού αυξάνεται κατά 6%, που σημαίνει ότι οι οδηγοί μπορούν να διανύσουν περισσότερα χιλιόμετρα πριν χρειαστεί να αλλάξουν ελαστικά. Η αντίσταση κύλισης υποχωρεί κατά μία κατηγορία χάρη, κάτι το οποίο βελτιώνει την κατανάλωση καυσίμου κατά 4% (στον κύκλο μέτρησης WLTP) και μειώνει τις εκπομπές CO2.
Το νέο P7 επωφελείται και από άλλες τεχνολογίες της Pirelli, όπως οι Run Flat και Seal Inside, που επιτρέπουν στους οδηγούς να συνεχίζουν το ταξίδι μετά από ένα πιθανό κλατάρισμα του ελαστικού. Θα υπάρχει επίσης και μία έκδοση με την ονομασία Elect, αποκλειστικά για ηλεκτρικά αυτοκίνητα ή plug-in υβριδικά.