Ντόρος μεγάλος έχει γίνει για το Nissan GT-R50 που δημιούργησε ο οίκος Italdesign, μια ειδική limited edition, για τα 50 χρόνια του πιο σπορ μοντέλου της ιαπωνικής εταιρίας.
Όμως το στούντιο Italdesign έχει «ασχοληθεί» και με ένα άλλο σπορ αυτοκίνητο, στην αντίπερα όχθη του ωκεανού, το Mustang της Ford.
Αυτοκίνητο συνδεδεμένο με την αμερικάνικη ιστορία επι τροχών.
Ετσι όταν ο Fabrizio Giugiaro του ιταλικού ολικού Italdesign είχε τα κέφια του, έβαλε μερικές ιδέες στη σιλουέτα του Mustang, βάζοντας έτσι μια ιταλική πινελιά στο αμερικάνικο αυτοκίνητο.
Ο Fabrizio ασχολήθηκε με την αισθητική και όχι με το τεχνικό υπόβαθρο του πιο σπορ μοντέλου της Ford.
Έπαθε blackout το ηλεκτρικό Ford Mustang Mach-E στα crash tests; (video)
Εκτός από τις πόρτες που ανοίγουν προς τα πάνω είναι το τελείωμα της οροφής με το καπό των αποσκευών να αποτελεί συνέχεια καταλήγοντας σε μια διακριτική αεροτομή που ήταν της μόδας τη 10ετία του 1950.
Μάλιστα το παρμπρίζ με το κρύσταλλο της οροφής και το πίσω κυρτό κρύσταλλο αποτελούν ενιαίο σύνολο.
Στην πραγματικότητα το τμήμα της οροφής είναι κατασκευασμένο από έναν τύπο κρυστάλλου που παράγεται από την εταιρία Solutia του Ντιτρόιτ, το οποίο φιλτράρει στο 100% τις υπεριώδεις ακτίνες του ηλίου διασφαλίζοντας έτσι την οπτική συνέχεια του σχήματος ενώ προστατεύει τους επιβάτες από την υπερβολική έκθεση στο ηλιακό φως.
Τα πίσω φωτιστικά σώματα διαθέτουν τρία ξεχωριστά στοιχεία που αντλούν ιδέες από το πρώτο Mustang του 1964 . Αν και στο πρώτης γενιάς Mustang τα τρία στοιχεία έφεραν της ίδιες διαστάσεις , στο Mustang by Giugiaro φέρουν διαφορετικές διαστάσεις με το μεγαλύτερο στην εξωτερική μεριά και το μικρότερο στην εσωτερική ενώ στο κέντρο βρίσκεται το logo.
Διαφορετική είναι η μάσκα και οι αεραγωγοί προσθέτοντας ακόμα περισσότερο στην επιθετικότητα, ενώ τα φτερά είναι φουσκωμένα για να χωρέσουν τα φαρδιά ελαστικά.
Επεμβάσεις έχουν γίνει και στο εσωτερικό όπου κυριαρχούν τα στρογγυλά όργανα σε πλαίσιο από αλουμίνιο. Νέα είναι και τα καθίσματα για τους τέσσερις επιβάτες.
Ήταν μια ιδέα “made in Italy” με φόντο το Mustang που όμως δεν ακολούθησε το δρόμο της παραγωγής.