Αρκετές δεκαετίες πίσω μας γυρίζει η παραπάνω ασπρόμαυρη φωτογραφία που δημοσίευσε η Daimler. Μέσα από αυτή βλέπουμε πως τα φορτηγά Unimog χρησιμοποιούνταν σε γεωργικές εργασίες. Στο πίσω τμήμα τους ενσωματώνονταν μια ημιαυτόνομη μηχανή φύτευσης πατάτας στο έδαφος.
Παράλληλα τέσσερις εργάτες, σε καθίσματα με τροχούς, κινούνταν πίσω από το Unimog στα χωράφια, ώστε να χειρίζονται την ημιαυτόνομη μηχανή φύτευσης πατάτας. Η απόσταση ανάμεσα στους πίσω τροχούς ήταν 1.270 χλστ., τα οποία ήταν αρκετά για δυο σειρές πατατών.
Τα θηριώδη Unimog από τα πρώτα τους βήματα χρησιμοποιηθήκαν επίσης ως εκχιονιστικά μηχανήματα. Εκείνη την εποχή τροφοδοτούνταν από τον OM 636 πετρελαιοκινητήρα 1.7 λίτρων, ο οποίος προέρχονταν από τα επιβατικά μοντέλα Mercedes-Benz 170 D.
Η ισχύς του είχε μειωθεί από τους 38 στους 25 ίππους. Ο εν λόγω πετρελαιοκινητήρας ήταν ο πρώτος που αναπτύχθηκε για επιβατικά οχήματα μετά τον πόλεμο. Στα φορτηγά Unimog τοποθετούνταν μέχρι το 1963.
Mercedes Simplex και Unimog U 5023: Δυο γίγαντες σε μέγεθος και ιστορία
Για την ιστορία να πούμε ότι το πρώτο Unimog, σε πρωτότυπη μορφή, αναπτύχθηκε πριν από 75 χρόνια, το μακρινό 1946. Η Boehringer Bros τα κατασκεύαζε από το 1948 στο Γκόπινγκεν της Γερμανίας.
Το ημερολόγιο έδειχνε 27 Οκτωβρίου του 1950 όταν υπογράφηκε η σύμβαση εξαγοράς της από την Daimler-Benz. Το πρώτο Unimog κατασκευάστηκε από την Daimler-Benz το 1951 στο Γκαγκενάου της Γερμανίας.
Το διάσημο αστέρι της Mercedes τώρα τα κόσμησε για πρώτη φορά το 1953. Συνολικά έχουν πουληθεί πάνω από 380.000, τα οποία έχουν ανεβάσει το κύρος και τις ικανότητες των επαγγελματικών οχημάτων της Mercedes.