Σκληρές μάχες στην αφιλόξενη έρημο της Σαουδικής Αραβίας δίνουν συνολικά τέσσερα Toyota GR Dakar Hilux, τα οποία συμμετέχουν στο Ράλι Ντακάρ του 2022 (2-14 Ιανουαρίου).
H σκόνη που αφήνουν πίσω τους μετατράπηκε σε «χρυσόσκονη», με την οποία η Toyota πασπάλισε τη νέα κορυφαία έκδοση GR Sport του δημοφιλούς ιαπωνικού pickup, αντλώντας έμπνευση από το μαγικό κόσμο των αγώνων και τις επιτυχίες του Hilux στο Ράλι Ντακάρ.
Υπενθυμίζουμε ότι τον περασμένο Νοέμβριο ξεκίνησε η διάθεση του νέου Hilux GR Sport στην πατρίδα του, την Ιαπωνία, ενώ τώρα το γνωρίζουμε με τη μορφή που κάνει απόβαση στην Ευρώπη το καλοκαίρι του 2022.
Η εξωτερική εικόνα του αποκλειστικά διπλοκάμπινου Hilux GR Sport είναι αρκετά δυναμική, ενώ στην όψη του ξεχωρίζει η μεγάλη μάσκα με το μαύρο γυαλιστερό περίγραμμα, ενώ στο κέντρο της αναγράφεται με κεφαλαία γράμματα το όνομα της Toyota, καθώς απουσιάζει το λογότυπο της εταιρείας.
Μεγαλύτερο είναι το πλαίσιο των προβολέων ομίχλης, ενώ οι τροχοί των 17 ιντσών ντύνονται με ελαστικά παντός εδάφους. Μαύρο χρώμα επιλέχτηκε επίσης για τα πλευρικά σκαλοπάτια, τα καλύμματα των εξωτερικών καθρεπτών, το πλαστικό που τονίζει τα φτερά και τη χειρολαβή στην πόρτα της καρότσας. Το λογότυπο της Gazoo Racing συναντάται στη μάσκα, στις εμπρός θύρες και στην πόρτα της καρότσας.
Στο εσωτερικό συναντάμε νέα καθίσματα με ενισχυμένη πλευρική στήριξη, ντυμένα με μαύρο δέρμα και συνθετικό σουέτ, ενώ αντίθεση σχηματίζουν οι κόκκινες ραφές. Στα προσκέφαλα, στα πατάκια και στο κουμπί ενεργοποίησης/απενεργοποίησης του κινητήρα έχει αποτυπωθεί το λογότυπο GR. Κατά μήκος το ταμπλό έχει διακοσμηθεί με μια κόκκινη λωρίδα και με τύπου carbon ένθετο, ενώ στα πάνελ των θυρών υπάρχει μπλε κρυφός φωτισμός.
Διαβάστε ακόμα
Κάτω από το εμπρός καπό αναπνέει ο κινητήρας των 2.8 λίτρων, ο οποίος παράγει 204 ίππους και 500 Nm ροπής, ενώ συνεργάζεται με αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων. Σημειώνεται ότι το νέο Hilux GR Sport έχει ωφέλιμο φορτίο 1 τόνου και μπορεί να ρυμουλκήσει (με φρένα) έως 3,5 τόνους.
Οι μηχανικοί της Toyota έχουν κάνει σημαντικές επεμβάσεις στην ανάρτηση, τοποθετώντας αμορτισέρ μονοσωλήνων (καλύτερη απόσβεση, ταχύτερη απόκριση και βέλτιστη απαγωγή θερμότητας) και νέα σκληρότερα μπροστινά ελατήρια, τα οποία έχουν κόκκινο χρώμα όπως και τα αμορτισέρ. Στόχος ήταν να επιτευχθεί καλύτερος χειρισμός του οχήματος, να περιοριστούν οι θόρυβοι και οι κραδασμοί, να αυξηθεί η άνεση, η απόσβεση και να ενισχυθεί η πρόσφυση.
Η εξοπλιστική λίστα του νέου Hilux GR Sport περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, προβολείς Led, σύστημα εισόδου χωρίς κλειδί, κουμπί ενεργοποίησης/απενεργοποίησης του κινητήρα, διζωνικό κλιματισμό, σύστημα υποβοήθησης κατάβασης σε έδαφος με έντονη κατηγορική κλίση και αυτόματο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης.