Ένα αμιγώς ηλεκτροκίνητο SUV οδηγεί πλέον ο αστέρας του τένις Ραφαέλ Ναδάλ, καθώς είναι οπαδός της βιώσιμης κινητικότητας.
Ο 37χρονος Ισπανός αθλητής παρέλαβε τα κλειδιά ενός νέου Kia EV9, στο πλαίσιο ειδικής εκδήλωσης που πραγματοποιήθηκε στη Μαδρίτη. Πλέον στο προσωπικό γκαράζ του θα υπάρχει εκτός από το επίσης ηλεκτρικό Kia EV6 και ένα νέο EV9 GT-Line, βαμμένο με τη μπλε ματ απόχρωση “Ocean Blue”.
Σημειώνεται ότι ο 22 φορές νικητής του Grand Slam, έχει αναλάβει από το 2004 χρέη παγκόσμιου πρεσβευτή για την κορεάτικη εταιρεία. Παράλληλα ο Ραφαέλ Ναδάλ έδωσε το «παρών» στα εγκαίνια του “TheIcon Court”, ενός επανασχεδιασμένου γηπέδου που ανατρέπει τα όρια του παραδοσιακού τένις.
Στο καινοτόμο διαδραστικό γήπεδο με ιστορία 148 ετών, ο Ραφαέλ Ναδάλ δοκίμασε τις ικανότητές του σε μια ποικιλία «τρόπων παιχνιδιού» και διαγωνίστηκε με το βασικό του προπονητή, Κάρλος Μόγια, σε μια σειρά από μη συμβατικά διαμορφωμένα γήπεδα.
Στην εκδήλωση #TheIcon, οι καλεσμένοι συμμετείχαν σε μία μοναδική εμπειρία με τρισδιάστατη προβολή. Μπήκαν στο εσωτερικό του Kia EV9, με οθόνες 360ο που έδειχναν από κοντά την τεχνολογικά προηγμένη του καμπίνα. Μέσα από το παρμπρίζ και τα παράθυρα, εμφανίστηκαν εικόνες από θεαματικά εδάφη, υποδηλώνοντας την πολυδιάστατη φύση του ηλεκτρικού SUV.
Ο Ραφαέλ Ναδάλ έκανε την εξής δήλωση: «Είμαι τυχερός που έχω την Kia ως συνεργάτη που μοιράζεται αυτό το όραμα, και το EV9 είναι το πιο πρόσφατο βήμα στην εξέλιξη της μάρκας προς την κατεύθυνση να γίνει ένας παγκόσμιος κορυφαίος πάροχος ηλεκτρικών οχημάτων. Ανυπομονώ να ξεκινήσω το επόμενο ταξίδι μου στην ηλεκτροκίνηση με αυτό το εκπληκτικά σχεδιασμένο, υψηλής τεχνολογίας SUV».
To ηλεκτρικό SUV ναυαρχίδα της Kia
Υπενθυμίζουμε ότι το EV9 είναι η ηλεκτρική ναυαρχίδα στο στόλο της Kia, ενώ διαθέτει τρεις σειρές καθισμάτων. Η σπορτίφ έκδοση GT-Line που επέλεξε ο Ραφαέλ Ναδάλ διαφοροποιείται με μαύρα γυαλιστερά ένθετα στους προφυλακτήρες, στις ράγες οροφής και στους τροχούς, ενώ η ψηφιακή φωτιζόμενη μάσκα ενσωματώνει ένα πιο δυναμικό μοτίβο.
H μικρότερη μπαταρία, χωρητικότητας 76.1 kWh, προσφέρεται αποκλειστικά στο Standard RWD EV9 (412 χλμ. αυτονομία), ενώ η μεγαλύτερη, χωρητικότητας 99.8 kWh, στο RWD Long Range EV9 (541 χλμ. αυτονομία) και στο τετρακίνητο AWD EV9 (480 χλμ. αυτονομία).
Η τετρακίνητη έκδοση χρησιμοποιεί ένα ζεύγος ηλεκτροκινητήρων, με τη συνδυαστική ισχύ και ροπή να φτάνει τους 384 ίππους (283 kW) και τα 600 Nm αντίστοιχα, ενώ η επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα διαρκεί μόλις 6,0 δευτ. και η μέγιστη ταχύτητα να φτάνει τα 185 χλμ./ώρα.
Για ακόμα μεγαλύτερα επίπεδα απόδοσης θα είναι διαθέσιμη αργότερα με μια προαιρετική λειτουργία Boost, μέσω του Kia Connect Store, αυξάνοντας τη ροπή στα 700 Nm και μειώνοντας το χρόνο για την επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα στα 5,3 δευτ.
Το Standard RWD EV9 διαθέτει έναν ηλεκτροκινητήρα, απόδοσης 218 ίππων (160 kW) και 350 Nm ροπής, με την επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα να διαρκεί 8,2 δευτ. και την τελική ταχύτητα να ορίζεται στα 185 χλμ./ώρα. Ο μονός ηλεκτροκινητήρας στο RWD Long Range EV9 παράγει 203 ίππους (150 kW) και 350 Nm ροπής, ενώ χρειάζονται 9,4 δευτ, για τη επιτάχυνση από στάση στα 100 χλμ./ώρα, με τη μέγιστη ταχύτητα και εδώ να είναι 185 χλμ./ώρα.