Η Opel πραγματοποιεί την μεγαλύτερη αλλαγή που έχουμε δει ποτέ μεταξύ δύο γενιών με απόλυτη επιτυχία. Το πρώην σκληροτράχηλο Mokka που γνωρίσαμε το 2012, μετατρέπεται σε ένα από τα πιο ντιζαινάτα και ελκυστικά SUV, μπαίνοντας παράλληλα στην ηλεκτροκίνηση με νέο eφος. Αλλάζει εντελώς, δανείζεται τον ηλεκτροκινητήρα από το μικρό του αδελφάκι Corsa και ξεχωρίζει ανάμεσα σε πολλά… ίδια SUV.
Ποιο Opel είναι αυτό;
Αυτή ήταν η φράση που έπρεπε να απαντήσουμε δεκάδες φορές κατά την φωτογράφηση μας. Η πετυχημένη διχρωμία που περιλαμβάνει και το καπό, η χαρακτηριστική νέα μάσκα Opel Vizor και το κουπέ «σβήσιμο» της σχεδίασης, δημιουργούν ένα μοντέλο που δεν έχει ξανακυκλοφορήσει η Opel. Highlight αποτελούν σίγουρα τα λεπτά Full Led φώτα, τόσο εμπρός όσο και πίσω, αλλά και η αναγραφή του ονόματος που συνοδεύεται και από το γράμμα «e». Το τελευταίο σου δηλώνει με κομψό τρόπο πως δεν αφήνεις κανέναν ρύπο, όσο βαθιά και αν πατήσεις το δεξί πεντάλ, ενώ αξίζει να αναφέρουμε και το συντελεστή αεροδυναμικής που με Cd:0.32 είναι από τους καλύτερους στην κατηγορία του.
Η φουτουριστική αίσθηση ποτίζει και το εσωτερικό
Όλα αλλαγμένα στο 110% και στο εσωτερικό όπου οι θετικές εκπλήξεις δεν σταματούν. Ψηφιακός πλέον ο πίνακας οργάνων 12 ιντσών που φροντίζει να ενημερώνει τον οδηγό συνεχώς για την ροή της ενέργειας κατά την οδήγηση. Παράλληλα, κέντρο ελέγχου του συστήματος Infotainment είναι η οθόνη αφής 10 ιντσών, η οποία έχει αρκετή κλίση προς την θέση του οδηγού, ενώ ολοκαίνουργιος είναι και ο επιλογέας κιβωτίου –πλήκτρο, ο οποίος εξοικονομεί αρκετό χώρο όντας ιδιαίτερα εύχρηστος. Ποιοτικά υλικά και πολύ καλή ηχομόνωση, έρχονται να υπογράψουν μία αρκετά ευρύχωρη για 4 ψηλούς ενήλικες καμπίνα, η οποία εμπνέει και premium αύρα, έχοντας επενδύσεις σε διάφορα σημεία. Το πορτ-παγκάζ λόγω της μπαταρίας 50 kW έχει μειωθεί μερικώς στα 310 λίτρα (350 για της μη ηλεκτρικές εκδόσεις), έχοντας και κιτ επισκευής ελαστικού.
Αθόρυβη αγαπημένη ηλεκτροκίνηση
Είτε κινείστε με 150χλμ./ώρα στον αυτοκινητόδρομο είτε έχετε κολλήσει στο μποτιλιάρισμα της Κηφισίας, και στις δύο περιπτώσεις μέσα στην καμπίνα του Mokka-e μπορείτε να ψιθυρίζετε και να συνεννοείστε κανονικά, μιας και υπάρχει η απόλυτη ησυχία. Με μέση κατανάλωση στα 18.2 kWh ο οδηγός μπορεί να καλύψει μέχρι και 300χλμ. σε πραγματικές συνθήκες, έχοντας παράλληλα και 3 διαφορετικά προγράμματα οδήγησης στη διάθεση του (Eco-Normal-Sport). Η αίσθηση του τιμονιού είναι απόλυτα γερμανική, με το Mokka-e να περνάει εξαιρετικά πάνω από λακκούβες μη χάνοντας στιγμή την κυριαρχία του στο δρόμο. Sport DNA μπορεί να μην έχει καθώς δεν είναι αυτός ο σκοπός του, όμως η οδήγηση που προσφέρει συγκριτικά με άλλα αμιγώς ηλεκτρικά είναι αρκετά πιο φυσιλογική και λιγότερο τεχνητή. Η ισορροπία ανάμεσα σε άνεση και οδηγική συμπεριφορά είναι τόσο προσεγμένη που θα ικανοποιήσει τους πάντες ξαναφέρνοντας τη λέξη premium στο προσκήνιο. Τέλος, όπως σε όλα τα ηλεκτρικά όπου η πέδηση φορτίζει παράλληλα τον κινητήρα, το πεντάλ του φρένου χρειάζεται ένα ελαφρώς πιο δυνατό πάτημα για να δείξει το πολύ αποτελεσματικό του χαρακτήρα.
Εν κατακλείδι: Με τιμή από 34.600 ευρώ, το νέο Mokka-e συνδυάζει super design, 300χλμ. αυτονομίας με 5 ώρες φόρτισης αλλά και όλες τις τεχνολογίες που θέλει ο σύγχρονος οδηγός. Well Done Opel!