Πριν από αρκετά χρόνια οι ταχυδρόμοι μοίραζαν πόρτα-πόρτα την αλληλογραφία με τα ποδήλατα τους. Η κούραση σίγουρα ήταν μεγάλη, όπως και τα δρομολόγια που έπρεπε να κάνουν.
Το θετικό ήταν οι τότε οι ταχυδρόμοι κινούνταν αθόρυβα και με μηδενικές εκπομπές ρύπων, κάτι το οποίο θα αρχίσει να ισχύει και πάλι. Με ποιο τρόπο; Χάρη στο αμιγώς ηλεκτροκίνητο Corsa-e.
Η Poste Italiane, τα ιταλικά ταχυδρομεία δηλαδή, αποφάσισαν να εξηλεκτρίσουν το στόλο τους, ώστε να μειώσουν το περιβαλλοντικό τους αποτύπωμα. Έτσι λοιπόν έδωσαν μια μεγάλη παραγγελία στην Opel, η οποία αφορά την αγορά συνολικά 1.744 Corsa-e.
Οι παραδόσεις τους αναμένεται να ξεκινήσουν πριν από το τέλος του τρέχοντος έτους. Σημειώνεται ότι το Opel Corsa-e επιλέχθηκε στο πλαίσιο δημόσιου διαγωνισμού, ενώ προσφορές κατατέθηκαν και από άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες.
To Opel Manta επέστρεψε πισωκίνητο, με 147 ίππους, 4 ταχύτητες και υποδοχή για πρίζα! (video)
Υπενθυμίζουμε ότι το Corsa-e διαθέτει ηλεκτροκινητήρα, απόδοσης 136 ίππων και 260 Nm ροπής, μπαταρία χωρητικότητας 50 kWh, η οποία με μια πλήρη φόρτιση υπόσχεται αυτονομία 337 χλμ. (μέτρηση WLTP).
H εγγύηση της μπαταρίας από την Opel είναι 8 έτη/160.000 χλμ. Η φόρτιση της φτάνει σε επίπεδο 80% εντός 30 λεπτών, όταν χρησιμοποιείται ταχυφορτιστής. Παράλληλα μπορεί να φορτιστεί από wall box και από οικιακή πρίζα.
Σχετικά με τις επιδόσεις του Corsa-e, η επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα διαρκεί 8,1 δευτ., ενώ ο οδηγικός του χαρακτήρας προσαρμόζεται ανάλογα με τα θέλω και τις ανάγκες του οδηγού, μέσω των προγραμμάτων Normal, Eco και Sport.
Η λίστα με τα τεχνολογικά του καλούδια περιλαμβάνει IntelliLux LED matrix, υποβοήθηση παραμονής του οχήματος εντός της λωρίδας κυκλοφορίας με διακριτική επέμβαση στο σύστημα διεύθυνσης, υποβοήθηση στάθμευσης, έλεγχο «νεκρής» γωνίας και Adaptive cruise control.