Είτε αρέσει, είτε όχι το C-HR της Toyota είναι ένα από τα πιο προηγμένα αισθητικά SUV που κυκλοφορούν, το οποίο λόγω design, έχει φανατικούς οπαδούς, αλλά και φανατικούς «εχθρούς». Αυτό σημαίνει ότι το αυτοκίνητο έχει έντονη προσωπικότητα.
Στυλ
Χωρίς να αλλάξει το ύφος, το C-HR δέχτηκε ένα πολύ διακριτικό φρεσκάρισμα με στάνταρ πλέον τους προβολείς LED, και ενιαία τα πίσω φώτα.
Τα προστατευτικά πλαστικά χαμηλά στις πόρτες σε συνδυασμό με τη διχρωμία της οροφής και τις μαύρες ζάντες, δημιουργούν ένα ωραίο σύνολο με το πορτοκαλί, ως βασικό χρώμα στο αμάξωμα, το C-HR των φωτογραφιών να αποτελεί πόλο έλξης στους περαστικούς.
Κατά τα άλλα το ύφος του αυτοκινήτου παραμένει με χαρακτηριστικό την έντονη κλίση της «ουράς»
Στο εσωτερικό όμως η ποιότητα αγγίζει κορυφή. Μαλακές επενδύσεις, προσεγμένη συναρμογή, φαρδιά άνετα καθίσματα με πολύ καλή θέση οδήγησης, οθόνη αφής 8 ιντσών με κλίση προς τον οδηγό, όπου εκτός των άλλων λειτουργιών ενημερώνει και για το υβριδικό σύστημα και το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας. Για τους πίσω περιορίζεται κάπως ο χώρος, πέρα από την αισθητική που μειώνει την ορατότητα, με 358 λίτρα αποσκευών και με κιτ ελαστικού, με τη μπαταρία να βρίσκεται κάτω από το δάπεδο των αποσκευών.
Τι κινεί όμως το ιαπωνικό αυτοκίνητο.
2λιτρος ατμοσφαιρικός κινητήρας 152 ίππων με 109 Nm ροπής που συνδυάζεται με ηλεκτροκινητήρα 80 kW συνολικής απόδοσης 184 ίππων. Το μηχανικό αυτό σύνολο συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο τεχνολογίας CVT, μεταδίδοντας την κίνηση στους μπροστινούς τροχούς.
Ωραίο σύνολο που αδικείται κατά περίπτωση από το κιβώτιο, που απουσιάζει το τόσο έντονο βουητό του παρελθόντος κατά την επιτάχυνση.
Γιατί δε χαλάνε τα εμβόλια μέσα στο Toyota Land Cruiser;
Όμως το «μυστικό» είναι να συντονιστείς και να εκμεταλλευτείς τη δυνατότητα που σου δίνει το υβριδικό σύστημα μέσω του EV, ώστε να έχεις χαμηλή κατανάλωση όπως αυτή που μας έδειξε το κομπιούτερ το οποίο κυμάνθηκε στα 7.5 λίτρα/100 χλμ.
Πατάει καλά στο δρόμο, με πολύ καλή ποιότητα κύλισης που αφήνει εκτός ενοχλητικούς θορύβους. Ενστάσεις από το σύστημα διεύθυνσης και τα φρένα δεν υπάρχουν.
Γενικά η όλη συμπεριφοράς του ιαπωνικού SUV λαμβάνει ψηλή βαθμολογία.
Για τους φίλους των επιδόσεων να αναφέρουμε ότι η τελική ταχύτητα ανέρχεται στα 182 χλμ./ώρα, η επιτάχυνση 0-100 είναι στα 8.2 δευτ. και οι εκπομπές ρύπων σύμφωνα με το πρωτόκολλο WLTP 119 γρμ/χλμ.
Με design πολύ προχώ, ποιότητα που ξεχωρίζει, αλλά και χαμηλή κατανάλωση λόγω του υβριδικού συστήματος που η Toyota υποστηρίζει με κάθε τρόπο, το C-HR απευθύνεται κυρίως σε όσους αναζητούν κάτι διαφορετικό σε αισθητική. Η τιμή στην έκδοση 2.0 Hybrid ξεκινούν από τα 27.250 ευρώ.