Η Huawei μπορεί να είναι γνωστή για τα smartphone και τα άλλα προϊόντα τεχνολογίας που παράγει όπως laptops και smartwatches μεταξύ άλλων, όμως είχε από καιρό αναγγείλει ότι σκοπεύει να μπει και στο χώρο του αυτοκινήτου. Πλέον έφτασε η στιγμή που η ανακοίνωσή της υλοποιήθηκε.
Το πρώτο μοντέλο στο οποίο έχει ενεργή εμπλοκή θα ονομάζεται SF5 και παρουσιάστηκε στο πλαίσιο της έκθεσης αυτοκινήτου της Σανγκάης που γίνεται 21 – 28 Απριλίου στην κινεζική πόλη. Το SF5 δημιουργήθηκε σε συνεργασία με τον όμιλο Cyrus και θα πωλείται κάτω από την επωνυμία Seres.
Αυτοκίνητο μάρκας Huawei: Πόσο πιθανό είναι;
Ξεκινώντας με τις διαστάσεις στα 4.700 χλστ. φτάνει το μήκος, 1.930 χλστ. το πλάτος και 1.625 χλστ. το ύψος, με το μεταξόνιο να είναι στα 2.875 χλστ.
Χωρίς να προκαλεί τα βλέμματα με τη σχεδίασή του, το SF5 διαθέτει κάποια δικά του χαρακτηριστικά όπως ιδιαίτερα φωτιστικά σώματα μπροστά, κυψελοειδή γρίλια και χειρολαβές που κρύβονται στο αμάξωμα.
Στο εσωτερικό υπάρχει ψηφιακός πίνακας οργάνων, τιμόνι με δύο ακτίνες, επενδύσεις ξύλου, μεταλλικές λεπτομέρειες ενώ ο επιλογέας του αυτόματου κιβωτίου είναι στρογγυλός. Φυσικά δε θα μπορούσε να λείπει ο κρυφός φωτισμός, στοιχείο που βλέπουμε σε ολοένα και περισσότερα αυτοκίνητα. Επιπλέον υπάρχει ηλιοροφή, ενώ τα καθίσματα είναι θερμαινόμενα, αεριζόμενα και έχουν λειτουργία μασάζ.
Φυσικά σε επίπεδο λογισμικού μπορούμε να περιμένουμε μόνο κορυφαίες λύσεις, δεδομένων των δεσμών με τη Huawei, η οποία είναι εταιρεία που κινείται στο χώρο της τεχνολογίας.
Όντως, το infotainment συνδέεται μέσα σε δευτερόλεπτα με το smartphone του χρήστη και μεταφέρει αυτόματα πληροφορίες όπως μουσική και οδηγίες από το σύστημα πλοήγησης. Ακόμα, συναντάμε αναγνώριση φωνής και ηχοσύστημα με 11 ηχεία και δύο subwoofers.
Οι μηχανικοί δηλώνουν ότι έχουν δώσει ιδιαίτερη σημασία στη μείωση του εξωτερικού θορύβου και τη μείωση των κραδασμών και της όχλησης που φτάνει στα αφτιά όσων βρίσκονται στην καμπίνα. Χαρακτηριστικά, αναφέρουν πως όταν το αυτοκίνητο είναι στάσιμο, ο ήχος που φτάνει στα αφτιά των επιβατών δεν ξεπερνά τα 38 dB.
Τέλος, σε ό,τι αφορά τα τεχνικά χαρακτηριστικά το SF5 είναι ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο π[ου χρησιμοποιεί κινητήρα εσωτερικής καύσης για να αυξήσει την αυτονομία του.
Η ενέργεια της μπαταρίας από μόνη της αρκεί για 180 χλμ. όμως σε συνδυασμό με τον κινητήρα η αυτονομία ξεπερνά τα 1000 χλμ.
Η κίνηση έρχεται από δύο ηλεκτρικούς κινητήρες με συνδυαστική ισχύ 551 ίππων και 820 Nm ροπής, με το 0-100 χλμ./ώρα να γίνεται σε 4.7 δευτερόλεπτα.
Όσο για τον θερμικό κινητήρα-γενννήτρια, είναι τετρακύλινδρος στα 1.5 λίτρα.
Η τιμή του στην Κίνα θα είναι 216.800 γουάν. Με την τωρινή ισοτιμία το ποσό αυτό αντιστοιχεί σε 27.716 ευρώ.