Όπως και να το κάνουμε τα αθλήματα-γενικώς- διέπονται από κανονισμούς.
Όμως η όλη ιστορία είναι πώς το «βλέπεις» το ποτήρι.
Μισοάδειο ή μισογεμάτο.
Κάποιοι μπορούν να πουν ότι οι έννοιες είναι ίδιες. Ίσως να είναι και έτσι αλλά το ζήτημα είναι «εσύ» πώς το βλέπεις.
Το ένα αντιμετωπίζεται με μεγάλη δόση ψυχολογικής υποστήριξης, το άλλο με μιζέρια.
Τώρα ίσως μας ρωτήσετε γιατί αυτή η εισαγωγή που σαν περιεχόμενο έχει το ράλι Κύπρου.
Θα σταθούμε στο γεγονός της τιμωρίας των Γαλαταριώτη-Ιωάννου (VW Polo R5) που μετά την ποινή των 60 δευτ. αποχώρησαν από τον αγώνα.
Η υπόθεση έχει ως εξής. Σε ένα σημείο του αγώνα που ήταν για αλλαγή ελαστικών το πλήρωμα του κιτρινόμαυρου Polo R5 παρεξέκλινε ελάχιστα μέτρα της πορείας σύμφωνα με το βιβλιάριο του αγώνα, ώστε να σταθεί σε ίσιο μέρος για να γίνει η αλλαγή ελαστικών με ασφάλεια.
Δείτε ακόμα
Όμως αυτά το ελάχιστα μέτρα επιπλέον έδειξαν στην οργάνωση μέσω του GPS ότι το πλήρωμα βγήκε εκτός διαδρομής αγώνα.
Στην ουσία μπορεί να είναι έτσι αφού το GPS παρακολουθεί επακριβώς την πορεία των πληρωμάτων. Το πλήρωμα λοιπόν έκανε μερικά μέτρα επιπλέον για να βρει το ιδανικό μέρος για την αλλαγή ελαστικών.
Όμως δεν «έκλεψαν» ούτε εκκίνησαν πιο γρήγορα σε Ειδική Διαδρομή, ούτε παρέλειψαν στη διαδρομή κάποια διασταύρωση , ούτε «προσπέρασαν» κάποια τουλίπα σε Ειδική Διαδρομή.
Όμως η οργάνωση το είδε σκληρά και τους χρέωσε ποινή 60 δευτ. χάνοντας έτσι την πρωτοπορία του αγώνα.
Είπαμε οι αγώνες διέπονται από κανονισμούς. Όμως επειδή το νόμισμα έχει πάντα δύο όψεις και σε κάθε άθλημα υπάρχουν αγωνοδίκες, τιμώρησέ τους αλλά μην τους «αποκεφαλίσεις».
Μην τους «τελειώνεις» δώσε μια ποινή και ένα χρηματικό πρόστιμο ίσως, αλλά μην τους «τελειώνεις» τη στιγμή που δεν «έκλεψαν» ειδικά ένα πλήρωμα το οποίο πρωταγωνιστεί και αποτελεί πόλο έλξης για τους θεατές.
Είπαμε τιμωρία μεν γιατί ο κανόνας είναι κανόνας αλλά η ουσία είναι πώς «βλέπεις» το ποτήρι δε.
Γιατί αυτή η ποινή των 60 δευτ. είχε σαν αποτέλεσμα οι Γαλαταριώτης-Ιωάννου να κλειδώσουν το αυτοκίνητο και να φύγουν.
Είμαστε σίγουροι ότι ούτε οι νικητές τελικά του αγώνα Τσουλοφτας-Ηλίας (VW Polo R5) ήθελαν να κερδίσουν έτσι τον αγώνα, με την οργάνωση να τιμωρεί τους αντιπάλους τους.
Και αυτό γιατί οι Τσουλόφτας-Ηλίας έχουν αποδείξει την ταχύτητα τους. Μην ξεχνάμε ότι έχουν κερδίσει τους δύο πρώτους αγώνες του ελληνικού πρωταθλήματος στα ράλι Φθιώτιδος και Κορίνθου.
Να δούμε πώς θα είναι η συνέχεια γιατί «ό γέγονε, γέγονε».